Interstellar Marines Preview

 

 

Τα FPS είναι λίγο πολύ μια κορεσμένη κατηγορία παιχνιδιών, ειδικά όσο αφορά τα PC μας. Κάθε τόσο έρχεται ένα παιχνίδι να ανανεώσει το είδος, με δεκάδες να ακολουθούν τα βήματα του, και να το κρατάνε ζωντανό, μέχρι να έρθει ο επόμενος μεγάλος τίτλος.
Ένα απο τα τελευταία παιχνίδια που έδωσε έναν διαφορετικό τόνο στο είδος ήταν το Bioshock, ένας τίτλος που ήρθε απο το πουθενά, και ανάγκασε όλους τους φαν των FPS να το προσκυνήσουν.
Κάτι παρόμοιο προσπαθεί να κάνει και η Zero Point Software, με το Interstellar Marines.

Το Interstellar Marines είναι ένα Sci-fi action FPS, που δίνει μεγάλη βάση στον ρεαλισμό, και η μεγάλη διαφορά απο τον ανταγωνισμό, είναι οτι πρόκειται για ένα AAA indie game και προέρχεται απο μια ανεξάρτητη ομάδα οπως η Zero Point Software. Τι σημαίνει αυτό; Οτι ανάμεσα σε εσάς και τους δημιουργούς του παιχνιδιού, δεν υπάρχει κανείς άλλος! Με οτι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτό. Μερικά απο τα καλά του AAA Indie, είναι η έυκολη τιμολόγηση του παιχνιδιού, αφού απουσιάζουν οι μεσάζοντες, μειώνοντας έτσι το τελικό κόστος, αλλα και αυξάνοντας τα κέρδη των developers, ενώ είναι και αρκετά πιο άμεση η επικοινωνία των παικτών με τους δημιουργούς για το παιχνίδι, ή για μελλοντικούς τίτλους. Στα σχέδια της ZPS είναι μια τριλογία με τον κόσμο του παιχνιδιού, ενώ στο πλάνο υπάρχουν και εκδόσεις για PS3 και Xbox 360.

Σύμφωνα με την ιστορία του παιχνιδιού βρισκόμαστε στο τέλος του 21ου αιώνα. Η διαστημική βιομηχανία έχει ανθίσει στον πλανήτη μας και ο άνθρωπος αποκτά πλέον μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εκμετάλλευση των γειτονικών πλανητών μας, αλλα και για διαστημικό τουρισμό.
Οι χώρες περισσότερες απο τις χώρες του πλανήτη έχουν δημιουργήσει έναν μια οργανισμό-συμμαχία με το όνομα ITO(Interplanetary treaty Organisation), οργανισμός του οποίου ο βασικός σκοπός είναι η ειρηνική επέκταση του εκμεταλλέυσιμου διαστήματος απο τους ανθρώπους εξισσοροπόντας τις πηγές πλούτου αλλα και τα στρατευματα ανάμεσα στα κράτη μέλη.

Το βασικό πρόβλημα της εξάπλωσης του ανθρώπινου πολιτισμού, δεν είναι άλλο απο το ενεργειακό, αλλα μια ανακάλυψη έρχετε να δώσει νέα πνοή στις εξαντλημένες πηγές ενέργειας του πλανήτη μας. H Zero Point Energy είναι εικονικά ανεξάντλητη πηγή ενέργειας που σαν σχέδιο, είχε αρχικά προταθεί απο τον Albert Einstein και τον Otto Stern. To 2100 μια ομάδα επιστημόνων που επέβαινε σε έναν μεγάλο διαστημικό σταθμό κατάφερε να παράγει μια μικρή ποσότητα ενέργειας απο το κενό του διαστήματος που του περιέβαλε δείχνοντας έτσι οτι υπάρχει η δυνατότητα να παραχθεί καθαρή ενέργεια με τη μεταβολή του χωροχρόνου.

Στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα αντιδραστήρα που να χρησιμοποιεί τη “σκοτεινή ενέργεια” για να τροφοδοτήσουν τον διαστημικό σταθμό, κάτι πήγε στραβά, και αντί να μείνει σε τροχιά απωθήθηκε απο την Γη με τεράστια ταχύτητα, θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές ολων οσων ηταν μέσα. Μετα απο μια αποστολή διάσωσης απο το ITO που επι 8 μήνες καταδίωκε τον εκτός ελέγχου σταθμό, οι ερευνητές διασώθηκαν, και αποκάλειψαν οτι με πρόχειρες μετρήσεις των αποτελεσμάτων του πειράματος, μέσα σε λίγες στιγμές, πριν ολα στραβώσουν,είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν ενέργεια ίση με το 86% της ενέργεια που έχει παραχθεί σε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας.

Εκτός απο μεγάλο βάθος στο σενάριο του, το παιχνίδι διακρίνεται και για το πλουσιο gameplay του. Οι δημιουργοί του παιχνιδιού παραδέχονται οτι στο μυαλό τους οτι επηρρεάστηκαν απο τα περισσότερα επιτυχημένα FPS και προσπάθησαν να εφαρμόσουν τα καλά κομμάτια του gameplay απο αυτά τα παιχνίδια και στο δικό τους. Παρόλα αυτα μας καθυσηχάζουν οτι, δεν πρόκειται για μια απλη μίξη και αντιγραφή, αλλα μια ειλικρινής προσπάθεια να ανανεώσουν το είδος και να πάνε τα στοιχεια που δανείζονται ένα επίπεδο παραπάνω.

 

 

Το IM έχει πολλά στοιχεία RPG αφού δεν αναλαμβάνετε την τύχη ενός random pre-made χαρακτήρα, αλλα σας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσετε το προσωπικό σας avatar στον κόσμο του παιχνιδιού.
Στην αρχή ολοι οι παίκτες θα εισέρχονται στο παιχνίδι ως rookies και όσο αυξάνεται η εμπειρία σας την ώρα που η ιστορία ξεδιπλώνεται νέα όπλα, skills αλλα και ιδιότητες θα γίνονται διαθέσιμα για το χαρακτήρα σας. Απο εκεί και πέρα είναι καθαρά δικό σας θέμα: Θέλετε να δημιουργήσετε έναν medic με ιδιότητες hacking; ή μήπως έναν ακροβολιστή με εμπειρία στα εκρηκτικά;
Οι συνδιασμοι είναι ατελείωτοι και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αποφασίσετε τι χαρακτήρα θέλετε.
Βέβαια ο χαρακτήρας δεν είναι ο μόνος που θα αλλάζει κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το ίδιο συμβαίνει και με το οπλοστασιό του, αφου και σε αυτή την περίπτωση, όσο σκαρφαλώνεται στα Ranks των IM Corps τα όπλα που είναι διαθέσιμα, αλλα και προσθετα για τα όπλα σας θα γίνονται διαθέσιμα. π.χ Πήρατε το νέο σας assault riffle. Μπορείτε αν θέλετε να το αναβαθμίσετε με τη χρήση ενός shotgun extension, ή έναν σιγαστήρα για stealth καταστάσης, ή ακόμα να το μετατρέψετε σε όπλο μεγάλης εμβέλειας με τη βοήθεια ενός σκόπετρου. Τέλος στη διάθεση σας θα έχετε και διάφορα είδη σφαιρών για κάθε όπλο σας.

Εκτος απο τις μοναχικές σας αποστολές μπορείτε αν θέλετε να ενώσετε τις δυνάμεις σας με τρείς ακόμα φίλους σας στο Co-Op mode, το οποίο είναι και ένα απο τα βασικά χαρακτηριστικά πάνω στο οποίο δημιουργήθηκε το παιχνίδι. Ακόμα και η ιστορία του παιχνιδιού είναι δημιουργημένοι με βάση πολλους πρωταγωνιστές έτσι ώστε όλοι οι παίκτες της ομάδας να νιώθουν βασικό μέρος της ιστορίας και του κόσμου του παιχνιδιού. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως το παιχνίδι χάνει κάτι απο την ομορφια του σε Single Player, απλά σας προσφέρει αρκετές περισσότερες συγκινήσεις αν βρείτε μερικούς συμπάικτες για να εξερευνήσετε το αχανές διάστημα.

Ενα απο τα καλύτερα κατ’εμε χαρακτηριστικά του gameplay του IM δεν είναι άλλο απο τα τεράστιο Open-ended και δυναμικά επίπεδα. Ξεχάστε τους αόρατους τοίχους που σας αναγκάζουν να πυροβολείτε οσο πιο γρήγορα μπορείτε για να φτάσετε στο τέλος του επιπέδου, χωρίς να δίνετε σημασία σε τίποτα άλλο. Οι πίστες του παιχνιδιού είναι πλήρως εξερευνήσιμες και ανοιχτές με αποτέλεσμα οι στρατηγικές σας επιλογές να πολλαπλασιάζονται. Μπορείτε να μπείτε σε Berserk mode και να μην αφήσετε κλαράκι όρθιο, ή να προσεγγίσετε πιο stealth την κατάσταση βγάζοντας εκτός μόνο τους εχθρούς που πραγματικά είναι στη μέση και κάνοντας όσο το δυνατών λιγότερο νταβαντούρι γίνεται. Βέβαια μπορείτε να βασιστείτε και στις ικανότητες του χαρακτήρα σας αν σας ευνοεί η περίσταση και να κάνετε τα πραματα ακόμα πιο απλά.
Πέρα απο την απόλυτη ελευθερία των επιπέδων, υπάρχει και μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών και του παίκτη. Έτσι μπορείτε να σβησετε τα φώτα, ή να ενεργοποιήσετε το σύστημα πυρόσβεσης για να αποκτήσετε το πάνω χέρι σε δύσκολες καταστάσεις.

Για να να αυξησουν και την αξία του re-playability όλα οι χαρακτήρες, εχθροί ή NCP έχουν τις δικές τους “ρουτίνες” που κάνει κάθε φορά το επίπεδο που παίζεται μοναδικό. Ξεχάστε τα τέρατα που έρχονται απο το πουθενά, επειδή ενεργοποιήσατε ένα trigger. Οι εχθροί σας είναι συνεχώς παρόντες και μπορείτε να επιλέξετε αν θα εμπλακείτε ή απλά θα τους προσπεράσετε

Το παιχνίδι είναι βασικά ένα browser game αφού είναι κατασκευασμένο με την Unity Engine, παρόλα αυτα τα γραφικά του παιχνιδιού είναι εξαιρετικά. Το αποτέλεσμα είναι πέρα του αναμενομένου και το παιχνίδι μοιάζει πανέμορφο σε κλειστους και ανοιχτούς χώρους με τις απαιτήσεις να μην είναι εξωπραγματικές. Ο ήχος κυμαίνεται σε εξίσου υψηλά επίπεδα με απίστευτα εφέ, ενώ προσαρμόζεται στις διαστάσεις του χώρου που σας περιβάλλει. Αλλιώς ακούγετε ο πυροβολισμός μέσα σε ένα μικρό δωμάτιο, και αλλιώς σε έναν τεράστιο διάδρομο. Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του θα σας παραπέμψω σε ένα trailer που ακολουθεί για να τα δείτε σε όλο τους το μεγαλείο.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9-6Lp-5XYFo&feature=player_embedded

Το παιχνίδι είναι καταπληκτικό, και δείχνει το δρόμο σε πολλούς ανεξάρτητους παραγωγούς για να φτιάξουν κάτι ενδιαφέρων. Επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού για ένα test drive και θα σας πείσει σίγουρα!

Genre: FPS, Sci-fi, action and adventure game
Platforms(s): PC
Release Date: N/A
Developer:
Zero Point Software A/S
Publisher: it’s AAA Indie, baby!
Επίσημη Ιστιοσελίδα: http://www.interstellarmarines.com/

Απαιτήσεις
•    OS – Windows XP / Vista
•    Browser – Firefox
•    Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
•    Memory – 2.0 GB RAM
•    GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 and above
•    Sound Card – DirectX 9.0c compatible
 

Άγγελος "papp0us" Παπαναγιώτου

Γιος της Zelda. αδελφός του Cris Redfield, έχω συμμαχήσει με τον Solid για να κατατροπώσουμε τον Bowser, πριν φάει τη Lara. Με το Android στο ένα χέρι και το χειριστήριο του Xbox στο άλλο η νίκη είναι δική μου!