Morbid: The Seven Acolytes
Το Morbid: The Seven Acolytes είναι ένα “horrorpunk action RPG με Lovecraftian τρόμο και Conenbergian σφαγές”, σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης. Στην ουσία μιλάμε για ένα Souls-like τίτλο σε isometric περιβάλλον.
Εμείς παίρνουμε το ρόλο του τελευταίου Striver of Dibrom. Ρόλος μας να εξαλείψουμε τον κόσμο από τους Seven Acolytes. Πρόκειται για καταραμένα και παντοδύναμα πλάσματα, κυριευμένα από κακές θεότητες ονόματι Gahars.
Ο τίτλος δείχνει όπως περιμένουμε. Σκοτεινά και σάπια περιβάλλοντα, μολυσμένα με πλειάδα εχθρών, mini bosses αλλά και… full sized γιγαντίων τεράτων. Πολύ looting, πολύ rolling, λίγα potions, άπειρο backtracking και grinding.
Ο τίτλος φαίνεται να έχει όλα όσα πρέπει, με μια πρώτη ματιά. Βασικό του αρνητικό όμως είναι ο ρυθμός. Ο πρωταγωνιστής κινείται βασανιστικά αργά στο χώρο. Σα να μην έφτανε αυτό, η stamina bar αναπληρώνεται εξίσου αργά και φειδωλά, προκαλώντας την υπομονή του παίκτη όσο οι ορδές επιτίθενται βάναυσα.
Κατά τα άλλα, το gameplay είναι ακριβώς αυτό που περιμένουμε. Απλή και δυνατή επίθεση, πιστολιές, roll, parry. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις, πράγμα που είναι βέβαια δίκοπο μαχαίρι.
Ακολουθώντας την πεπατημένη και σίγουρη οδό του “στυλ” που πλέον ορίζει η FromSoftware, το Morbid: The Seven Acolytes δεν φέρνει τίποτα νέο στο τραπέζι. Η ατμόσφαιρα και το συνεκτικό gameplay αρκούν για κάνουν τις -βαριά βαριά- δέκα ώρες διασκεδαστικές αλλά και μερικώς αξιομνημόνευτες. Μόνο για fans του είδους.