Ανακοινώθηκε το Deadly Premonition 2!

Η Rising Star Games και η TOYBOX βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψουν τη συνέχεια τίτλου με την περισσότερη ζήτηση στην ιστορία της Rising Star Games.

Το Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise προγραμματίστηκε να κυκλοφορήσει στο Nintendo Switch το 2020.

Η ομάδα ανάπτυξης TOYBOX φέρνουν πίσω τους δημιουργούς για να δώσουν στο παιχνίδι την ίδια ατμόσφαιρα που ερωτεύτηκαν οι λάτρεις του παιχνιδιού την πρώτη φορά. Ο σεναριογράφος / σκηνοθέτης Swery και ο παραγωγός Tomio Kanazawa επιστρέφουν, με τον Shuhou Imai στην καλλιτεχνική διεύθυνση και τον Satoshi Okubo στις μουσικές συνθέσεις να προσφέρουν το δικό τους ξεχωριστό στυλ στην σειρά.

«Μετά την ολοκλήρωση του Director’s Cut, ο Swery κι εγώ συζητήσαμε εις βάθος τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να εξελίξουμε τον κόσμο του Deadly Premonition. Για να φτάσουμε εδώ, γελάσαμε και κάποιες στιγμές τσακωθήκαμε, αλλά επιμείναμε στο ταξίδι μας και είμαι πολύ χαρούμενος που επιτέλους βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο», είπε ο Tomio Kanazawa.

Το Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise είναι ένα open-world game που διαδραματίζεται στη μικρή πόλη Le Carre. Η ιστορία ξεκινά στη Βοστώνη, όπου ο πράκτορας του FBI, Francis York Morgan, πρέπει να επανεξετάσει την υπόθεση που πίστευε ότι λύθηκε το 2005. Οι παίκτες θα ερευνήσουν διάφορους φόνους και εγκλήματα μεταπηδώντας ανάμεσα στο 2005 και στο 2019 με το στυλ του Deadly Premonition.

«Πολύ λίγα παιχνίδια κατάφεραν να δημιουργήσουν συναισθήματα με τον τρόπο που το έκανε το πρώτο Deadly Premonition», είπε ο Brjann Sigurgeirsson της Rising Star Games. «Δέκα χρόνια αργότερα είμαστε κυριολεκτικά κατενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε στο ίδιο μονοπάτι για να δούμε που θα μας πάει ο Swery και η ομάδα του».

Ο ίδιος ο Swery δηλώνει: «Έχουν περάσει περίπου 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου παιχνιδιού το 2010. Τώρα συνέβη ένα θαύμα κι έχω την ευκαιρία να συναντήσω ξανά τον καλύτερο φίλο μου – κάτι που δεν πίστευα πως θα ξανασυμβεί. Εργάζομαι σκληρά μέρα και νύχτα κοιτάζοντας ταυτόχρονα στο παρελθόν για να διαβεβαιώσω πως το παιχνίδι θα γίνει κάτι που δεν θα αλλάξει όσα χρόνια κι αν περάσουν, προσαρμόζοντας το ταυτόχρονα στη σύγχρονη εποχή – ένα παιχνίδι που θα περικλείει όλα. Σας παρακαλώ πάρτε κοντά σας μια κούπα καφέ και περιμένετε την ολοκλήρωση του»!

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.