Γελούσαν μαζί μου όταν το πρόσθετα στα καύσιμα, αλλά όταν τους έδειξα τους λογαριασμούς της βενζίνης…

Ξεκινάει από μικρά ποσά

Αν κάποιος οδηγεί συχνά, ψάχνει πάντα τρόπο για να εξοικονομήσει χρήματα. Κάθε λίτρο καυσίμου που καίγεται χωρίς νόημα, είναι χάσιμο χρημάτων στο τέλος του μήνα. Κανείς δεν θα μου επιστρέψει σε βενζίνη εξάλλου. Όσο οδηγώ και βγάζω, αυτό μετά είναι δικό μου. Γι’ αυτό ήξερα ότι χρειάζεται κάτι να κάνω. Οι φίλοι μου μόνο για την πίεση των ελαστικών, τον καθαρισμό των φίλτρων και το ρύθμιση των βαλβίδων μιλούσαν.

Για μένα είναι μια άσκοπη δουλειά. Ο άνθρωπος λιώνει στη δουλειά, λερώνεται και εξοικονομεί 2-3 λίτρα. Μετά από ένα μήνα πάλι η ίδια εργασία. Και έτσι ξανά και ξανά… Δεν είναι για μένα μια τέτοια λύση. Έψαχνα κάτι αποτελεσματικότερο – κάτι για να μπορώ να μειώσω την κατανάλωση καυσίμου τουλάχιστον στο μισό μετά την πρώτη χρήση.

Οι φίλοι γελούσαν λίγο μαζί μου, έλεγαν, έι Γιάννη, μάλλον έχεις ρυθμίσει λάθος το κάθισμα και σε πιέζει το μυαλό. Ίσως να είχαν κάποιο δίκιο, αλλά ήξερα και εγώ τα δικά μου. Έχω αδερφό στην Γερμανία – μηχανικό – έτσι αυτό το θέμα δεν ακούω πρώτη φορά. Πριν από μισό χρόνο, έλεγε ότι η εκπομπή καυσαερίων στα γερμανικά αυτοκίνητα θα προκαλέσει σκάνδαλο. Και λοιπόν, δίκιο είχε έτσι;

Και εδώ μου λέει το ίδιο: Υπάρχει τρόπος, αλλά ακόμη τον δοκιμάζουν Γιάννη. Πρέπει να περιμένεις. Στις δοκιμές στην πόλη υπήρχε χαμηλότερη κατανάλωση κατά 64%, 750 χιλιόμετρα παραπάνω σε ένα ντεπόζιτο. Μηδενική παρέμβαση στον κινητήρα – ακόμη και ένα καινούργιο αυτοκίνητο διατηρεί πλήρως την εγγύησή του. Μόνο που αυτό λειτουργεί σταδιακά, αρχίζει με μικρά ποσά, μετά από μερικές εβδομάδες ο κινητήρας μπαίνει σε μια φάση αποταμίευσης και μπορείς να εξοικονομήσεις σε βενζίνη 400-600 ευρώ το μήνα. Και αν οδηγείς πολύ, ίσως και περισσότερο.

Είναι αδύνατο!

Αφού το είπε ο Ηλίας, ήξερα ότι το θέμα είναι συγκεκριμένο. Όταν με ενημέρωσε ότι η μέθοδος βρίσκεται προς πώληση, κατευθείαν την απόκτησα και άρχισα να την εφαρμόζω. Αρχικά δεν ήμουν τόσο σίγουρος αν θα λειτουργήσει. Είναι δύσκολο να πείσεις κάποιον να ρίξει κάτι στο καύσιμο. Ο φόβος για τον κινητήρα είναι φυσικός και είναι δύσκολο επίσης να πιστέψεις ότι ένα τέτοιο μείγμα θα λειτουργήσει. Αφού κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο…

Γι’ αυτό και τηλεφώνησα στον αδελφό μου και του λέω, Ηλία, είσαι σίγουρος ότι το θα μειώσει την κατανάλωση κατά 64% και θα παρατείνει την οδήγηση κατά 750 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο; Είσαι βέβαιος ότι κάτι τέτοιο είναι ασφαλές; Απάντησε χωρίς δισταγμό: – Γιάννη, μην ανησυχείς αδερφέ, θα σου στείλω τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων και θα δεις μόνος. Είναι στα γερμανικά αλλά θα στα μεταφράσω εγώ. Άνθρωπέ μου αυτό θα αλλάξει την αγορά καυσίμου για πάντα! Οι άνθρωποι θα πηγαίνουν στα πρατήρια βενζίνης όπως πάνε στο μουσείο – μια φορά το μήνα ή και πιο σπάνια!

Έλαβα τις εργαστηριακές εξετάσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά από μερικά λεπτά. Ιδού τι έγραφαν:

Βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα μετά την εφαρμογή του RRS

Πριν την εφαρμογή της μεθόδου Μετά την εφαρμογή της μεθόδου
Κατανάλωση εντός πόλης 9-12 λίτρα ανά 100 χλμ 3,5-4,4 λίτρα ανά 100 χλμ
Κατανάλωση εκτός πόλης 5-7 λίτρα ανά 100 χλμ 2-2,6 λίτρα ανά 100 χλμ
Κύκλος λειτουργίας κινητήρα Βελτίωση απόδοσης των μηχανισμών αναρρόφησης και πίεσης:
ηλικία αυτοκινήτου: 1-5 έτη +15%
ηλικία αυτοκινήτου: 6-10 έτη +30%
ηλικία αυτοκινήτου: 11-15 έτη +50%
Προστασία εξαρτημάτων κινητήρα Πραγματική ηλικία εξαρτημάτων πριν τη χρήση της μεθόδου: Ηλικία εξαρτημάτων κινητήρα μετά από τη χρήση της μεθόδου (νεότερος κατά):
ηλικία αυτοκινήτου: 5 έτη -3,5 έτη λιγότερα
ηλικία αυτοκινήτου: 10 έτη – 7 έτη λιγότερα
ηλικία αυτοκινήτου: 15 έτη – 10 χρόνια λιγότερα
Αύξηση ισχύος (hp) 100 hp 110-114 hp*

* ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου

Αγόρασέ το τώρα από την επίσημη ιστοσελίδα

Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους. Στις δοκιμές συμμετείχαν 34 670 χρήστες – κανείς από αυτούς δεν ανέφεραν προβλήματα, ούτε διαμαρτυρήθηκαν για υποβάθμιση του κινητήρα. Για μένα ήταν ένα σαφές μήνυμα: αυτή η μέθοδος απλά λειτουργεί και είναι εξαιρετικά αποτελεσματική. Κάτι που μέχρι χτες φαινόταν αδύνατο, σήμερα βρίσκεται στα χέρια σου.

Απλά έπρεπε να το δοκιμάσω!

Για να είμαι ειλικρινής, μετά το διάβασμα των στοιχείων, δεν το σκέφτηκα παραπάνω. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώθηκαν από πολλά ανεξάρτητα αξιόπιστα ιδρύματα (πολυτεχνικά, εργαστήρια και ινστιτούτα). Ένα από αυτά έκδωσε ακόμη και επίσημη πιστοποίηση για αυτή τη μέθοδο προστασίας του κινητήρα και μείωσης της καύσης καυσίμου. Θα ήμουν χαζός, αν δεν τους είχα εμπιστοσύνη.

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω αυτή τη μέθοδο στο αυτοκίνητό μου άμεσα. Έχω Mercedes, κατηγορία E, έτος 2011. Ένα καλό και δυνατό combi, ντίζελ 3,5 λίτρα και 230 άλογα. Όπως είναι γνωστό, ένας τέτοιος κινητήρας καίει πολλά στην πόλη. Εκτός αυτού είμαι και ταξιτζής. Για να είναι ο πελάτης ευχαριστημένος, χρειάζεται και λίγη άνεση και πολυτέλεια – για να τα δώσει όλα, χρειάζεται να κάψει μερικά επιπλέον λίτρα.

Στην πόλη, είχα 10-12 λίτρα και μερικές φορές ακόμη και 14. Τέτοια κατανάλωση μου επιβαρύνει την τσέπη σημαντικά. Όποιος οδηγεί αυτοκίνητο, γνωρίζει πόσο δύσκολη είναι η επίσκεψη σε ένα βενζινάδικο για εφοδιασμό. Η βενζίνη όλο και ακριβαίνει, το καλοκαίρι ζέστη, το χειμώνα κρύο – οπότε το κλιματιστικό λειτουργεί συνεχώς. Αυτό με επιβάρυνε οικονομικά. Είναι δύσκολο να κοιτάς την γυναίκα σου στα μάτια, όταν με ένα από δύσκολο μήνα, ούτε στο σπίτι έκατσες (όλα ήταν στο κεφάλι της Βάγιας), ούτε χρήματα σημαντικά δεν έφερες. Δεν υπήρχε διέξοδος, έπρεπε να δοκιμάσω τη μέθοδο!

Γελούσαν μαζί μου, αλλά…

Όταν έφτασα στην πιάτσα, οι φίλοι μου ήταν απασχολημένοι μιλώντας για τον αγώνα. Είπα ότι δεν θα τους ενοχλήσω. Ασχολήθηκα χαλαρά με την προετοιμασία του αυτοκινήτου εφαρμόζοντας τη μέθοδο. Μου πήρε μόνο μερικά δευτερόλεπτα. Μερικές κινήσεις και ήμουν έτοιμος. Έπρεπε μόνο να περιμένω τα πρώτα αποτελέσματα. Είπα ότι θα περιμένω μια εβδομάδα και μετά όλα θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα.

Φυσικά, εν τω μεταξύ, οι συνάδελφοι είχαν ήδη συνειδητοποιήσει ότι κάνω κάτι περίεργο στο αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή με περικύκλωσαν και παρακολουθούσαν αυτό που έκανα. Τους είπα περί τίνος πρόκειται , ότι χάρη σε αυτή τη μέθοδο, η κατανάλωση μειώνεται ακόμη και κατά 64%, ενώ με ένα ντεπόζιτο μπορείς να οδηγήσεις 750 περισσότερα χιλιόμετρα. Άκουγαν με προσοχή, κοιτούσε ο ένας τον άλλο και… γελούσαν!

Γιάννη, εσύ πρέπει να ελέγξεις οπωσδήποτε την καμπίνα! – είπε ένας από αυτούς με φροντίδα στην φωνή. Όταν τον κοίταξα φοβισμένος πρόσθεσε γρήγορα – Τα καυσαέρια έχουν αυξηθεί και λες παραμύθια, χαχαχα! Σοκαρίστηκα. Έχασα εντελώς τον συντονισμό μου. Όταν, όλοι γύρω από το αμάξι γελούσαν μαζί μου, στεκόμουν σαν χαζός και δεν ήξερα τι να κάνω. Τελικά λύγισα το χέρι και…

Του έδειξα το μεσαίο δάκτυλο

Από εκείνη τη στιγμή, ήμουν ένα από αγαπημένα αστεία θέματα για τους συναδέλφους μου. Γελούσαν μαζί μου κάθε στιγμή. Μόλις εμφανιζόμουν στην πιάτσα με τα ταξί, μιλούσαν για την “μυστική μέθοδο”. Ρωτούσαν με προσοχή αν είχα σφραγίζει την καμπίνα στο αυτοκίνητο. Αν δεν με ζαλίζουν τα καυσαέρια. Ή αν δεν είχαν αυξηθεί οι λογαριασμοί στο σπίτι, αφού είχα αρχίζει να εφοδιάζω με νερό της βρύσης αντί για βενζίνη.

Οι ανόητοι δεν ήξεραν τι έκαναν. Δεν του περνούσε από το μυαλό, ότι για κάθε μία προσβολή, θα την πλήρωναν με διπλή τιμή. Περίμενα μόνο την κατάλληλη στιγμή για να μπορέσω να τους κερδίσω πλήρως. Ήθελα να είμαι βέβαιος πώς θα απογοητευτούν πλήρως. Να βλέπω με τα μάτια μου την έκφραση των προσώπων τους.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν χρειαζόταν να περιμένω και πολύ. Η ευκαιρία για εκδίκηση ήρθε αμέσως. Μετά από μία εβδομάδα εφαρμογής της μεθόδου η κατανάλωση έπεσε κατά το ήμισυ (από 12-14 λίτρα έπεσα στα 7)), αυτό είναι περίπου 10 ευρώ σε κάθε 100 χιλιόμετρα. Αργότερα ήταν ακόμη καλύτερα!

Φαινόταν έτσι:

Κατανάλωση καυσίμου και εξοικονόμηση σε ένα ντεπόζιτο

Κατανάλωση καυσίμου
(ανά 100 χλμ)
Διανυθέντα χιλιόμετρα σε ένα ντεπόζιτο Εξοικονόμηση σε ένα ντεπόζιτο
Πριν την εφαρμογή της μεθόδου 12-14 λίτρα 570 χλμ 0 €
Πρώτη εβδομάδα 7 λίτρα 1140 χλμ 110 ευρώ
Δεύτερη εβδομάδα 6 λίτρα 1330 χλμ 146 ευρώ
Τρίτη εβδομάδα 5 λίτρα 1600 χλμ 197 ευρώ
Τέταρτη εβδομάδα 4,7 λίτρα 1710 χλμ 220 ευρώ

Αγόρασέ το τώρα από την επίσημη ιστοσελίδα

Συνήθως καταναλώνω δυο, μερικές φορές και τρία ρεζερβουάρ το μήνα. Είναι εύκολο να υπολογίσει κανείς ότι μπορούσα να εξοικονομήσω το μήνα σε καύσιμα από 400 έως 600 ευρώ! Όταν οι συνάδελφοι στη δουλειά άρχισαν να μιλούν για τις τιμές της βενζίνης και την κατανάλωση, άρχισα να τους ταράζω. Τους έδειξα τα δεδομένα από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια τους έδειξα να δουν τους λογαριασμούς από το βενζινάδικο και ρώτησα μόνο αυτόν που με προκαλούσε κάποτε: Ζαχαρία, κοίταξε και πες μου πόσα ξόδεψες σε βενζίνη εσύ και πόσα εγώ, αυτό το μήνα… Υπολόγισε σε παρακαλώ γιατί η καμπίνα μου δεν είναι σφραγισμένη και ξέρεις… τα καυσαέρια μου έχουν κάνει κακό…

Ο Ζαχαρίας δεν απάντησε τίποτα. Οι υπόλοιποι κρύφτηκαν στα αμάξια τους σαν τα ποντίκια. Για όλη τη μέρα ήταν νευριασμένοι – διάβαζαν εφημερίδα, άκουγαν ραδιόφωνο και έλυναν σταυρόλεξο. Κανείς δεν είπε ούτε λέξη. Το θέμα είχε λήξει μια για πάντα. Εγώ με τα χρήματα που εξοικονόμησα σε καύσιμα, αγόρασα στη γυναίκα μου καινούργιο κινητό τηλέφωνο για την επέτειό μας.

Ο καθένας μπορεί να εξοικονομήσει σε καύσιμα

Ο κύριος Γιάννης Σαββίδης είναι ένας από τους πρώτους ανθρώπους στην Ελλάδα, που εφάρμοσαν τη νέα μέθοδο Επανα-ιζηματογένεσης Μείωσης της Κατανάλωσης. Η μέθοδος για ένα μεγάλο διάστημα δεν ήταν διαθέσιμη στη χώρα μας, ωστόσο πρόσφατα μπορεί να αποκτηθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας.

Η λειτουργία της μεθόδου έχει αποδεχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας από δεκάδες κορυφαία ερευνητικά κέντρα στην Ευρώπη. Διαπιστώθηκε ότι το επιτρέπει την μείωση κατανάλωσης καυσίμου σε ποσοστό πάνω από 64% και την οδήγηση ακόμη και 750 χιλιομέτρων παραπάνω σε ένα ντεπόζιτο. Γι’ αυτό το λόγο, σε συμφωνία με το Εθνικό Ινστιτούτο Αυτοκινητοβιομηχανίας, έχουν διατεθεί μόνο 200 τεμάχια της μεθόδου Επανα-ιζηματογένεσης Μείωσης της Κατανάλωσης στην ελληνική αγορά.

Εάν θες:

  • να μειώσεις την κατανάλωση καυσίμου πάνω από 64%
  • να διανύσεις ακόμη και 750 παραπάνω χιλιόμετρα σε ένα ντεπόζιτο
  • να εξοικονομήσεις από 400 έως και 650 ευρώ το μήνα σε καύσιμα

ή απλά αν επιθυμείς να μάθεις περισσότερα σχετικά με την επαναστατική μέθοδο μείωσης της κατανάλωσης και αναγέννησης του κινητήρα RRS, τότε:


Κάνε κλικ στο σύνδεσμο και μάθε πώς μπορείς να αποκτήσεις τη μέθοδο
και να μειώσεις την κατανάλωση στο αυτοκίνητό σου πάνω από 64%

 

Υ.Γ. Θυμήσου να βιαστείς. Για τα πρώτα 100 άτομα το Εθνικό Ινστιτούτο Αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ετοιμάσει μια ειδική χρηματοδότηση για τη μέθοδο RRS.

Αγόρασέ το τώρα από την επίσημη ιστοσελίδα

Σχόλια
26 σχόλια
Ψευδώνυμο

E-mail

ταζ • Σάββατο 3.08.2019, 9:16:31
Απάντηση

Έχει δοκιμάσει κάποιος;

Μπαγκς Μπάνυ • Σάββατο 3.08.2019, 10:43:18
Απάντηση

Χαίρεται. Έχω ένα Passat B5 3BG. Είμαι περήφανος για το αμάξι μου. Ας γράψει κάποιος που γνωρίζει αυτή τη μέθοδο και την έχει εφαρμόσει.

μαΧιμος • Σάββατο 3.08.2019, 13:01:55
Απάντηση

Έχω ήδη δοκιμάσει διάφορα βελτιωτικά και έχω κάνει κάποια χλμ με αυτά. Δεν παρατήρησα μεγάλη αλλαγή. Ίσως κάπως ποιο ήσυχα κινείται ο κινητήρας. Αυτό πραγματικά κάνει θαύματα ή είναι καλύτερο. Σίγουρα η μέθοδος RRS ξεχωρίζει από τις άλλες, αφού είναι απλά 2-3 φορές καλύτερη

Petersen • Σάββατο 3.08.2019, 15:39:48
Απάντηση

Εμένα δεν με πείθουν τέτοια πράγματα. Θέλεις να έχεις καλή και χαμηλή κατανάλωση; Μην ρίχνεις ότι να’ ναι στην δεξαμενή, εφοδίαζε από ελεγμένα πρατήρια! Εκτός αν θέλεις να ξοδέψεις μια περιουσία σε μηχανικούς.

κωνσταντινος • Σάββατο 3.08.2019, 15:44:29
Απάντηση

Ισχύει το εξής. Αν δεν χρησιμοποιείς αυτό το παρασκεύασμα, είναι καλύτερο αρχικά να οδηγείς σε χαμηλές στροφές και να μην αλλάζεις λάδι. Δεν ξέρω. Δεν έχω χρησιμοποιήσει, αλλά σκοπεύω να το κάνω.

μπιλης123 • Σάββατο 3.08.2019, 17:20:13
Απάντηση

Από τον τίτλο περίμενα και πάλι κάποια μυστική σοβιετική συνταγή που χρησιμοποιείται στο στρατό ή κάτι τέτοιο, και εδώ έχουμε κάτι πιστοποιημένο και δοκιμασμένο, πολύ ενδιαφέρον, το έχει δοκιμάσει κανείς πραγματικά;

έχεις12 • Σάββατο 3.08.2019, 21:46:58
Απάντηση

Λειτουργεί στο αυτοκίνητο του ξαδέρφου μου και σε όλους θα λειτουργήσει. Ο ξάδερφός μου έχει κάνει πάνω από 130 χιλιάδες χιλιόμετρα με αέριο και έπεσε σε κατανάλωση σε αστεία ποσότητα καυσίμου. Ταξιδεύει συχνά στην Γερμανία και στην Αγγλία και το αυτοκίνητο κρατιέται, χωρίς άλλες ανόητες συμβουλές

μηχανικός_από_κέρδος • Σάββατο 3.08.2019, 22:21:57
Απάντηση

Θα ρίξω κι εγώ μερικά ευρώ. Πρόσφατα μίλησα σχετικά με αυτή τη μέθοδο με έναν τύπο που επισκευάζει αυτοκίνητα και τα πουλάει χωρίς ζημιές, αποδεικνύεται ότι αυτό το συστατικό, αλλάζει τη λειτουργία του κινητήρα, ο οποίος είναι γενικά κατασκευασμένος για να καταναλώνει ταχύτερα βενζίνη. Ένας τέτοιος κινητήρας καίει ελάχιστο καύσιμο και φθείρεται πιο αργά χωρίς βελτιωτικά.

λαμαρίνα;p • Κυριακή 4.08.2019, 08:00:16
Απάντηση

Γίνετε πιο συγκεκριμένοι. Έχω ένα seat και θέλω να το κρατήσω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για όσο το δυνατόν περισσότερο. Μπορεί κάποιος να πει που έχει χρησιμοποιήσει αυτή την μέθοδο, αν μπορείς να εξοικονομήσεις χρήματα;

αφτιάς • Κυριακή 4.08.2019, 17:38:35
Απάντηση

Χρησιμοποιώ αυτό το βελτιωτικό εδώ και μερικές εβδομάδες και ο κινητήρας λειτουργεί σαν όνειρο. Εξοικονομώ σε βενζίνη περισσότερο απ’ όσο υπόσχονται! τελικά το νιώθεις στην τσέπη σου. Για του άπιστους θα πω μόνο: πληρώστε περισσότερα για βενζίνη και του Γερμανούς για αυτοκίνητα, που χαλούν αμέσως μετά την εγγύηση. Μπράβο, τέτοιοι πατριώτες είστε. Δεν χρειάζεται να γράψω κάτι παραπάνω.

κωνσταντινος • Δευτέρα 5.08.2019, 03:16:54
Απάντηση

Γνωρίζετε αν έχει κάλυψη; Δεν μου αρέσει να δοκιμάζω κάτι στα τυφλά, δεν έχω χρήματα για να τα πετάω αριστερά και δεξιά. Πρέπει να έχω εγγύηση ότι αν πληρώσω κάτι, δεν θα χρειάζεται να πηγαίνω πάλι στα συνεργεία. Έχω ξοδέψει ήδη πολλά για επισκευές.

οδηγός • Δευτέρα 5.08.2019, 12:55:13
Απάντηση

Δυστυχώς δεν μπορώ να πω κάτι για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, γιατί εφαρμόζω το προϊόν μόνο εδώ και 2 εβδομάδες και δεν ταξιδεύω σε μεγάλες αποστάσεις, αλλά δεν θα το πιστέψετε ότι μέσα στις πρώτες 7 ημέρες ούτε μια φορά δεν κίνησα τον κινητήρα στεγνό! Μου φαίνεται ότι η επιτάχυνση έχει βελτιωθεί. Αφήνω πίσω τους άλλους στα φανάρια και έχω skoda octavia. Για κατανάλωση δεν χρειάζεται να πω κάτι, αφού είναι σαν να πήρε κάποιος τον κινητήρα σε αποτοξίνωση.

κοκός1986 • Δευτέρα 5.08.2019, 22:33:32
Απάντηση

Εγώ το χρησιμοποιώ τακτικά. Ξεκίνησα με μία συσκευασία και έκανα χωρίς βλάβες πάνω από 70 χιλιάδες χλμ, όπου η κατανάλωση έπεσε στα 5 λίτρα. Θα φτάσει και στο μηδέν σε λίγο αν συνεχίσει έτσι. Αργότερα έλαβα τις επόμενες συσκευασίες. Κατά τη γνώμη μου, είναι το καλύτερο σκεύασμα για την αναγέννηση του κινητήρα και μείωσης της κατανάλωσης, που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ότι κάτι θα συμβεί με τον κινητήρα. Επιπλέον, δεν άλλαξα το λάδι εγκαίρως γιατί δεν είχα καιρό. Όταν ένας τύπος είδε τον κινητήρα, δήλωσε ότι δεν υπάρχει κανένα ίχνος τριβής! Το συνιστώ με καθαρή συνείδηση.

Πέτρος • Τρίτη 6.08.2019, 08:11:51
Απάντηση

Ευχαριστώ για τα σχόλια σας. Ελπίζω ότι θα βοηθήσει τη μοτοσικλέτα μου.

πύραυλος • Τρίτη 6.08.2019, 17:50:10
Απάντηση

Χρησιμοποίησα κι εγώ το παραπάνω βελτιωτικό στο πετρέλαιο. Όλα σύμφωνα με τις υποσχέσεις του κατασκευαστή. Ο κινητήρας πραγματικά έχει καλύτερη ισχύ, η κατανάλωση έχει πέσει και η αντοχή των στοιχείων του κινητήρα έχει αυξηθεί σημαντικά. Ωστόσο δεν είναι και τόσο εύκολο. Ένα αυτοκίνητο πρέπει να το φροντίζεις. Ο πρώτος κανόνας είναι ότι: δεν βλάπτει αν αλλάζεις συχνά το λάδι (ακόμη και νωρίτερα απ’ ότι αναφέρουν στο βιβλίο οδηγιών) και δεν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο υπερβολικά. Συνοψίζοντας: δεν οδηγώ συχνά με κρύο κινητήρα, δεν τρέχω για πολύ ώρα με μέγιστη ταχύτητα και χρησιμοποιώ αυτή τη μέθοδο. Με αυτόν τον τρόπο ο κινητήρας είναι σαν καινούργιος

βιστ • Τετάρτη 7.08.2019, 03:28:29
Απάντηση

Σκέφτομαι να πάρω αυτό για το αμάξι μου – έχω ένα audi 2.3. και έχω μια μικρή ερώτηση για τους ειδικούς. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω και σε βενζινοκινητήρα;

djcuba • Τετάρτη 7.08.2019, 13:06:48
Απάντηση

Λοιπόν, αυτό είναι σίγουρο. Με ντίζελ και αέριο επίσης

μιχάλης71 • Τετάρτη 7.08.2019, 22:45:07
Απάντηση

Τώρα, ακόμη και στα γνωστά πρατήρια βαφτίζουν το καύσιμο! Αν αναρωτιέται κάποιος πώς να χρησιμοποιήσει αυτό το προσθετικό, εγώ απλά έχυσα μετά από οδήγηση μερικών χιλιομέτρων μια ποσότητα στο ρεζερβουάρ του καυσίμου. Βελτίωση λίγο την οδήγηση, απλά έσωσα τον κινητήρα. Κατά τη γνώμη μου, τέτοια προσθετικά επηρεάζουν τον κινητήρα και αυτό κατά πολύ. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν χρειάζεται να πω κάτι.

maverick • Πέμπτη 8.08.2019, 08:23:26
Απάντηση

ποτέ δεν θα πιστέψω σε κάποια μαγικά υγρά, κλπ παιδιά κουνήστε το κεφάλι σας. Τώρα έχω ένα καλό εργαλείο αλλά πόσα έπρεπε να χαλάσω! Καταλάβετε, δεν υπάρχει τίποτα δωρεάν. Ειδικά οι εταιρείες κυκλοφορούν αδύναμα αυτοκίνητα με άθλιους κινητήρες για να χαλάνε και οι άνθρωποι να αγοράζουν νέα.

έντυ • Πέμπτη 8.08.2019, 18:01:45
Απάντηση

Εγώ χάρη σε αυτό το υγρό, έσωσα τον κινητήρα μου. Στον μετρητή έχω ήδη πάνω από 300 χιλιάδες χλμ. Σκέφτηκα ότι ανά πάσα στιγμή, κάτι θα χαλάσει, το καύσιμο έφευγε σαν εφιάλτης και αυτό γινόταν προηγουμένως όταν οδηγούσα με αδύναμη βενζίνη. Μετά την τελευταία επίσκεψη στον μηχανικό, είπα τέρμα και αποφάσισα να μην δώσω άλλα χρήματα σε τύπους σε συνεργεία. Έδωσα την ευκαιρία σε αυτή την μέθοδο και πέρασε τις εξετάσεις άριστα. Η κατανάλωση έπεσε ακόμη και στο 70% και προστατεύω τον κινητήρα και τον κάνω αθόρυβο. Χάρη σε αυτό έχω και χρήματα στην τσέπη. Το συνιστώ.

ford_mondeo • Παρασκευή 9.08.2019, 03:40:04
Απάντηση

Παραδέχομαι ότι χρησιμοποίησα κι εγώ αυτό το παρασκεύασμα. Σε μένα δεν υπήρξε και τόσο μεγάλη μείωση της κατανάλωσης όπως στου κυρίου Γιάννη. Αλλά το αυτοκίνητό μου δεν έκαιγε και τόσο πολύ. Βελτίωσα και το αμάξι στις διακοπές.Έτσι ετοίμασα το αμάξι για διακοπές στην Γαλλία.

οπαδός μοτοκίνησης • Παρασκευή 9.08.2019, 13:18:23
Απάντηση

Πώς είναι με τα ντίζελ; Η μέθοδος αυτή λειτουργεί σε τέτοιους κινητήρα καλύτερα ή χειρότερα σε σχέση με τους κινητήρες βενζίνης και αερίου; Συμπεριφέρεται σε κανένα ο κινητήρας το ίδιο μετά από μικρό χρόνο από την προσθήκη αυτού του υγρού;

turbochris • Παρασκευή 9.08.2019, 22:56:42
Απάντηση

Χάρη σε αυτή τη μέθοδο τελευταία ταξίδεψα μερικές δεκάδες χιλιόμετρα γεμίζοντας την ίδια ποσότητα καυσίμου. Μια φορά έτυχε να χρειαστεί να οδηγήσω με τη ρεζέρβα. Σκέφτηκα ότι θα χάσω τον κινητήρα. Τίποτα από αυτά. Έφτασε στο πρατήριο τόσο ομαλά, ενώ στο σέρβις ούτε άκουσα κάποιο σχόλιο ότι κάτι δεν πάει καλά. Ο μηχανικός είναι γαμπρός μου οπότε εμπιστεύομαι τη γνώμη του. Ακόμη συνιστώ τον εφοδιασμό από ελεγμένα πρατήρια. Χάρη σε όλα αυτά, η μηχανή μου λειτουργεί σαν όνειρο. Συνδυασμός καλής βενζίνης και τη μέθοδο RRS. Ο κινητήρας δεν καίει τόσο καύσιμο, λάδι και κάνει λιγότερο θόρυβο. Επίσης οδηγάς αποφεύγοντας τον μηχανικό. Σας το συνιστώ και εύχομαι καλό δρόμο!

Αρκούδος • Σάββατο 10.08.2019, 08:35:01
Απάντηση

ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΩ. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Αρκούδος • Σάββατο 10.08.2019, 18:13:20
Απάντηση

ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!!!!! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

προσοχή_αστυνομία! • Σάββατο 10.08.2019, 23:59:58
Απάντηση

Κάνε κλικ εδώ στη διαφήμιση και διάβασε. Γιατί να έλεγαν ψέματα; Έχεις τα πάντα στους κανονισμούς.

bmwX6 • Σάββατο 10.08.2019, 23:59:58
Απάντηση

Λοιπόν, περιμένω την αποστολή. Σύντομα να καυχηθώ εδώ για πρώτα αποτελέσματα.