Πως και γιατί το Switch τυπώνει λεφτά

Κάθομαι και διαβάζω στατιστικά και πωλήσεις και τίτλους και επερχόμενους κτλ κτλ. Από τη μία έχουμε το Switch που πάει του σκοτωμού. 1.500.00 τεμάχια σε 26 βδομάδες. Στον ίδιο χρόνο το PS4 είχε πουλήσει περί τις 600.000 και η Sony πανηγύριζε λες και σήκωσε το ΤσουΛου μέσα στα γραφεία της Microsoft. Η διαφορά είναι χαοτική, και κανείς δεν την περίμενε. Τόσο πολύ που η Nintendo δεν προλαβαίνει να “κόβει” πλακέτες. Ο φίλος Scof έλεγε πως το Switch είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Joke’s on him. Το Switch πατάει στο λαιμό τα υπόλοιπα. Γιατί όμως;

Ο λόγος είναι τόσο απλός που τα fanboys τον θεωρούν χαζό. ΕΙΝΑΙ NINTENDO. Ξέρει. Ήξερε πριν γεννηθούμε. Με μια σειρά καλοδουλεμένα exclusive franchises δε μπορείς να μην πας καλά. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για τους ανταγωνιστές στα πρώτα τους βήματα. Είναι και η καινοτομία. Όταν ανακοίνωνε το Wii έπεσαν να τη φάνε. Όλοι γελούσαμε τον τον Ρέτζι και το “my body is ready”. Αλλά το Wii πούλαγε μέχρι τελευταία μέρα κυκλοφορίας και μετά ο κόσμος το ζητούσε. Ακόμα το ζητάει. Είναι και οι συνεργασίες. Το Mario + Rabbids Kingdom Battle είναι ένα έπος που εκθειάζεται από σύσωμο τον ειδικό τύπο. Έχουμε Mario Kart, Splatoon, Zelda! Και ακόμα το online είναι σε beta, ακόμα δεν βγήκε το Mario Odyssey. Για FIFA, Steep, NBA κτλ δε μιλάμε καν, είναι δεδομένα αλλά όχι ατού.

Αυτό που θα αναφέρω είναι το Skyrim. Είναι επίσης απλό. Σε μια κονσόλα που έχεις 1/1 πωλήσεις με το Breath of the Wild το Skyrim ταιριάζει γάντι. Γιατί μοιάζει, αλλά επεκτείνει τις δυνατότητες, τον κόσμο, τους διαλόγους (duh!) και το σκηνικό σε κάτι πιο… ενήλικο, πιο περίπλοκο.

Αυτό που μένει είναι ένα δυνατό Shooter. Πες το R6Siege, BF1, CoD42. Και μετά τέλος.

Ε και είναι και φορητό. Δηλαδή ντάξει.

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.