Destiny
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια εταιρία που μας έδωσε στοργικά το Halo. Και ήταν καλό. Μας έδωσε το Halo 2. Και ήταν καλύτερο. Και το Halo 3. Kαι το Halo ODST. Και το Halo Reach. Και όλα ήταν όμορφα. Μετά η Bungie έχασε την επιμέλεια, στράφηκε αλλού. Είπε “θα σας δείξω”. Έτσι έφερε στον κόσμο το Destiny. Και είναι κι αυτό καλό.
Η ιστορία του Destiny τοποθετείται στο ηλιακό μας σύστημα. Διάφορες εξωγήινες φυλές τα έχουν κάνει μαντάρα και ο Traveller, μια παράξενη οντότητα έσωσε τη Γη. Τώρα είναι η σειρά των επίλεκτων Guardians να φέρουν την ισορροπία και να σώσουν τους ανθρώπους και μη. Fallen, Ven, Hive θα είναι το ψωμοτύρι τους, ο Crota ο χειρότερος εφιάλτης τους, το loot πολύ και ενδιαφέρον, όλα εν σοφία φτιαγμένα.
Το παιχνίδι είναι μια μείξη MΜΟ RPG με FPS. Δεν είναι ακριβώς Open World, αλλά στέκεται καλά κάπου στη μέση. Κάθε πλανήτης έχει διαφόρων ειδών landmarks. Missions, για να προχωρήσει η ιστορία. Strikes, όπου πάμε να σκοτώσουμε ένα boss με άλλα δύο άτομα σε fireteam. Raids, το ίδιο με Strike αλλά για έξι άτομα και δυσκολότερο και Patrol όπου έχουμε όλο τον πλανήτη ανοιχτό και παίρνουμε μικρές αποστολές από διάφορα σημεία με σκοπό το loot και κυρίως τα bounties.
Bounties! Στο social hub, το Tower υπάρχουν διάφοροι npcs. Ένας από αυτούς δίνει bounties. Συνθήκες, θα λέγαμε, που όταν εκπληρωθούν δίνουν reputation σε ένα faction. Και όσο ψηλότερο το reputation τόσο καλύτερη η επιβράβευση. Τα bounties μπορεί να είναι “κάνε 6 patrol missions στην Αφροδίτη” ή “σκότωσε το Χ boss” ή “δημιούργησε 100 orbsd of light”. Δίνουν replayability στο παιχνίδι μιας και ανανεώνονται καθημερινά, παρέα με το daily quest. Επίσης υπάρχουν bounties για το Crucible, το pvp “μέρος” του Destiny. Free-for-all, TDM, domination, όλα παίζουν.
Και το rpg στοιχείο; Hunter, Warlock, Titan. Ο γρήγορος, το πολυεργαλείο, το ντούκι. Καθένα με δύο subclass και συνολικά 40 levels (από 20). Το build του skillset αλλάζει στιγμιαία ώστε να υπάρχει ευελιξία, υπάρχει pvp και pve gear, μπορείς να το τρέξεις ή να σφάξεις ό,τι κινείται, ακόμα και τα όπλα και τα κομμάτια εξοπλισμού έχουν perks που ξεκλειδώνονται και αλλάζουν όποτε θέλουμε.
Η Bungie έφτιαξε ένα τίτλο που θα μπορούσε να είναι φυσική συνέχεια του Halo. Βγάζει μάτι το πόσα πράγματα που βλέπουμε στο Destiny ήταν ιδέες που δε μπήκαν στους τίτλους του Master Chief, σαν απωθημένα. Οι εχθροί είναι έξοχα σχεδιασμένοι, τόσο καλά που δε μπορείς με σιγουριά να πεις ποιος είναι ο πιο δύσκολος/εκνευριστικός/επικίνδυνος. Το στήσιμο του παιχνιδιού δίνει άπειρο replayability και αυτό φαίνεται από τις πρώτες ώρες. Ακόμα και μετά από 200 πάλι υπάρχει κάτι να δεις και να κάνεις. Αν προσθέσουμε και τα Expansions… πάμε αλλού.
Τεχνικά δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. Πανέμορφα προσεγμένα γραφικά που δεν κολλάνε πουθενά, ήχος όσο πρέπει επικός και έντονος χωρίς όμως να είναι αξιομνημόνευτος.
To Destiny είναι ίσως το καλύτερο παιχνίδι στο είδος του, και αξίζει την προσοχή όλων.