Microsoft Press Conference @ Gamescom 2014

Η παρθενική συνέντευξη της Microsoft στην Gamescom μόλις τελείωσε, και μας επιφύλασσε αρκετό υλικό, αλλά και ευχάριστες εκπλήξεις για τους κατόχους της κονσόλας.

Η παράσταση ξεκίνησε με το Assassin’s Creed Unity, μέσα από ένα ατμοσφαιρικό βίντεο που μας παρουσίαζε περισσότερο τον πανέμορφο κόσμο που έχει χτίσει η Ubisoft. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 28 Οκτωβρίου.

Στη συνέχεια ο υπεύθυνος της Microsoft στην Γερμανία μας καλωσόρισε, αφού υπερυφανεύθηκε λίγο για την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου από την χώρα του. Στην παράσταση ανεβηκε αμέσως ο Φιλ Σπένσερ, ο οποίος με την σειρά του έδωσε την σκυτάλλη στην ΕΑ και το FIFA 15.

Για μία ακόμα φορά, οι Legends του Ultimate Team θα ειναι αποκλειστικότητα της κονσόλας της Microsoft, ενώ στο πλαίσιο της ανακοίνωσης ο Πίτερ Σχμάιχελ ανέβηκε στην σκηνή (πρώην τερματοφύλακας της Manchester United).

Μετά είχαμε την παρουσίαση αρκετών παιχνιδιών του προγράμματος [email protected] Xbox, με τα Smite, Superhot, Escapists και Below να ξεχωρίζουν.

Στην συνέχεια είχαμε δράση από το Call of Duty: Advanced Warfare, και συγκεκριμένα από το single player κομμάτι αυτού.

Η μεγαλύτερη είδηση της παρουσίασης είναι η αποκλειστικότητα που εξασφάλισε η Microsoft για το Rise of Tomb Raider. Σίγουρα αποτελεί μεγάλο παιχνίδι για την συλλογή της κονσόλας, και γιατί όχι, system seller.

Και φτάσαμε στο σημείο που ο υποφαινόμενος περίμενε πως και πως. Δεν είναι άλλο από την παρουσίαση του Quantum Break, του νέου παιχνιδιού της Remedy και του Sam Lake. Ένας ιδιαίτερα ατμοσφαιρικός τίτλος, που όπως φαίνεται θα αξίζει την αναμονή (αναμενόταν να είναι launch title).

Νεο gameplay απο Forza Horizon

Gameplay από το πανέμορφο Ori and the Blind Forest

Τέλος είχαμε την ανακοίνωση του άσπρου Xbox One που θα έρχεται πακέτο με το Sunset Overdrive, και λίγα λόγια για την Halo Collection και την beta του Halo 5. Η παρουσίαση τελείωσε με την ανακοίνωση της λειτουργίας pre-load για συγκεκριμένα παιχνίδια, όπως επίσης και ψηφιακού pre-order.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.