Titanfall: Hands-on Preview

titanfall

Μέσα στον χαμό της gamescom είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Titanfall. Για όσους δεν το γνωρίζουν, επειδή λογικά μένουν σε κάποια σπηλιά στην κεντρική Παταγονία, το Titanfall ειναι το πρώτο παιχνίδι της Respawn Entertainment, και κατ’ επέκταση, το πρώτο παιχνίδι των δημιουργών του Call of Duty μετά το διαζύγιο τους από την Activision. Έτσι, οι West και Zampella βρήκαν στέγη στην ΕΑ και λιγα χρόνια μετά μας παρουσιάζουν το Titanfall. Το όνομα του Titanfall ακούστηκε πολύ στην Gamescom, και έγινε ένα από τα παιχνίδια που συγκέντρωσαν μεγάλο μέρος του κοινού.

Τι είναι με λίγα λόγια το Titanfall; Ένα πολύ γρήγορο first person shooter, που μας δίνει τον έλεγχο βιονικών στρατιωτικών με ειδικές στολές και ικανότητες στο κοντινό μέλλον (ξέρετε, jetpacks για διπλό άλμα, παπούτσια που περπατάνε στον τοίχο, καθημερινά πράγματα). Το παιχνίδι βασίζεται περισσότερο στην ικανότητα του παίκτη και στα αντανακλαστικά του, όπως φυσικά οι developers μας είχαν συνηθίσει από την εποχή που δούλευαν στο πρώτο Modern Warfare. Η δράση εκτυλίσσεται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, οι οποιοι σίγουρα θα κουράσουν όσους βρήκαν τα Call of Duty “γρήγορα” ,αφού και οι πιο hardcore fans θα χρειαστούν λίγο χρόνο να προσαρμοστούν στο fast-paced gameplay. Οι ικανότητες των στρατιωτών ανοίγουν νέες τακτικές και επιλογές, αφού οι τρόποι προσέγγισης των εχθρών είναι σαφώς περισσότεροι από όσες συναντούμε σε ένα συνηθισμένο FPS. Έτσι, μπορείτε να συγκρουστείτε πρόσωπο με πρόσωπο, αλλά και να τους βγείτε από πίσω ή από πάνω τους και να τους σκοτώσετε πριν καν το καταλάβουν. Πως θα χαρακτήριζα το gameplay; Call of Duty με στοιχεία Mirror’s Edge και Vanquish. Νομίζω πως το Titanfall μπορεί να θεωρηθεί ένα mix αυτών των τριών παιχνιδιών, αλλά ως αποτέλεσμα έχουμε έναν τίτλο με δική του ταυτότητα.

Μετα απο κάποιο σημείο και κάποια kills, έρχεται η ώρα για τον Τιτάνα (υπάρχει βέβαια ένας στην αρχή του αγώνα, αλλά πάντα καπαρώνεται γρήγορα και εξουδετερώνεται επίσης γρήγορα γιατί οι πλειοψηφία των συμπαικτών είναι πάντα άχρηστοι -τρου στόρυ). Οι τιτάνες είναι γιγαντιαία, ελεγχόμενα απο εσας, ρομπότ, τα οποία πέφτουν απο τον ουρανό προκειμένου  να κάνουν την ζωή των αντιπάλων δύσκολη. Τους τιτάνες, overpowered δεν τους λες, αφου μπορούν να καταστραφούν εύκολα με εκρηκτικά και να γίνουν hijack με ελάχιστο κόπο -θέλει τρόπο. Ωστόσο ανοίγουν νέοι ορίζοντες τακτικής, μιας και μπορείτε είτε να χειριστείτε τον Τιτάνα οι ίδιοι, είτε να τον προγραμματίσετε να σας προστατεύει, είτε να σας ακολουθεί, είτε να χρησιμοποιηθεί ως αντιπερισπασμός. Για παράδειγμα, μπορείτε να βγείτε από τον Τιτάνα και να περιμένετε σε κάποια κοντινή οροφή εχθρούς που θα προσπαθούν (μάταια) να τον καταστρέψουν. Αυτά θα είναι μερικά εύκολα kills, δεν νομίζετε;

Στο παιχνίδι υπάρχουν τρεις κλασσεις, η Assault, η Tactical και CQB(Close Quarter κάτι). Κατά το πολύ σύντομο hands on μας πρόλαβα να χρησιμοποιήσω μονο την Assault. Ωστόσο έχει αφεθεί να εννοηθεί πως στο τελικό προϊόν θα υπάρχουν περισσότερες διαθέσιμες. Κοινά σε όλες τις classes είναι ένα revolver, μία lock-on ρουκέτα για την καταστροφή Τιτάνων και φυσικά οι μπόμπες. Στην Assault παίρνετε επιπλέον ένα Machine Gun, αρκετά δυνατό θα τολμούσα να πω.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qzYDrzk1xs4

Όσον αφορά τον οπτικό τομέα, το παιχνίδι δεν είναι κάτι ξεχωριστό. Δοκιμάσαμε την έκδοση του παιχνιδιού για PC χρησιμοποιώντας Xbox Controller (σύμφωνα με τους δημιουργούς είναι ο ιδανικός τροπος να παίξουμε το παιχνίδι). Το μόνο ίσως πρόβλημα που συναντήσαμε είναι το aliasing που παρατηρείται εδω και εκεί, αλλά σίγουρα θα βελτιωθεί μέχρι την τελική έκδοση. Άλλωστε, το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει την Άνοιξη του 2014, οπότε υπάρχει άπλετος χρόνος για βελτίωση. Σίγουρα όμως δεν είναι τίτλος που βγάζει μάτια και κάνοντας μία πρώτη πρόβλεψη, οι εκδόσεις των Xbox 360 και Xbox One θα είναι αρκετά κοντά (με το One να νικάει στα σημεία όπως η native ανάλυση, το framerate κ.α). Δεν είδα κάτι που να σε κάνει να σκεφτείς “ναι, αυτό στο 360 δεν μπορεί να συμβεί”

Το Titanfall αναπτύσσεται για Xbox 360, Xbox One και PC. Περισσότερες λεπτομέρειες για το παιχνίδι θα γίνουν γνωστές όσο προχωράμε προς την κυκλοφορία του.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.