The Legend of Zelda: A Link Between Two Worlds Preview

gaming-zelda-link-to-the-past-2-screenshot-4

Και για να κλείνουμε σιγά σιγά με το τι είδαμε στην Gamescom και την Nintendo (σας περιμένει preview του Donkey Kong Tropic Freeze στις επόμενες μέρες, μιας και τρέχουν ήδη τα reviews της… νέας σεζόν), ήρθε η ώρα για το preview που όλοι οι κάτοχοι 3DS περιμένατε.

Μπαίνοντας στο booth που είχε στήσει η Ninty, δεν μπορούσα να προχωρήσω στα επόμενα (Mario Kart και Yoshi’s Island για την ακρίβεια), χωρίς να πάρω μία πρώτη γεύση από την νέα -φορητή- περιπέτεια του Link. Έτσι, άρπαξα το 3DS στα χέρια μου, δυνάμωσα την ένταση του τρισδιάστατου εφέ και επέλεξα χωρίς δεύτερη σκέψη της επιλογή Dungeon (η άλλη επιλογή μου φάνηκε πολύ ανούσια για παιχνίδι Zelda). Έτσι, μέσα από ένα πολύ σύντομο loading, βρέθηκα στην είσοδο του μπουντρουμιού.

Ο Link είναι εφοδιασμένος με το κλασσικό του σπαθί, ένα σφυρί αλλά και μία ολοκαίνουρια ιδιότητα, που ανοίγει τεράστιες ευκαιρίες για να αξιοποιηθεί σε γρίφους και στο βασικό gameplay. Με το πάτημα ενός κουμπιού ο Link ενώνεται με τον τοίχο και μπορεί να συνεχίσει να κινείται και να περπατάει  μέσω αυτού. Για παράδειγμα, ο Link υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν μπορεί να πηδήξει σε μία απομακρυσμένη πλατφόρμα. Όμως με την δύναμη του Merge, ο Link μπορεί να ενωθεί με τον διπλά τοίχο και να περάσει μέσω αυτού στην επόμενη. Και αν αυτό ακούγεται αρκετά απλό και λιτό, μερικοί γρίφοι στην συνέχεια, που βασίζονταν σε αυτή την ικανότητα, σας διαβεβαιώ δεν ήταν καθόλου εύκολοι!

Γενικά τα φορητά Zelda ποτέ δεν με ενθουσίασαν, χωρίς να μπορώ να πω πως δεν τα ευχαριστήθηκα. Όμως το A Link Between Two Worlds φαίνεται αρκετά πιο κοντά σε ένα Zelda για οικιακή κονσόλα, όσον αφορά τον χειρισμό του. Έτσι, ενώ στα Phantom Hourglass και Spirit Tracks η επίθεση γινόταν μέσω της Touch Screen, στο εν λόγω παιχνίδι η επίθεση έχει μεταφερθεί στα πλήκτρα. Έτσι, με την τετράδα των Α,Β,Χ,Υ ο Link μπορεί να γίνεται Merge στον τοίχο, να χρησιμοποιεί το σφυρί του προκειμένου να λιώσει εχθρούς και μερικά εμπόδια αλλά και να χρησιμοποιεί το σπαθί του (που στην φάση του demo δεν φαίνεται για Master Sword, εκτός και αν απατώμαι). Ταυτόχρονα, η κίνηση του Link γίνεται και αυτή με τον αναλογικό μοχλό, και όχι με την οθόνη αφής

Αυτό που με ενθουσίασε όμως στα πέντε περίπου λεπτά που διήρκεσε το demo, είναι το τρισδιάστατο εφέ του παιχνιδιού. Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα παιχνίδια που έπιασα στα χέρια μου και το 3D εφέ δεν είναι καλλωπιστικό, αλλά συμβάλλει στο gameplay. Με τις τρεις διαστάσεις απενεργοποιημένες, η κατανόηση των πιο κοντινών πλατφόρμων και των διαφόρων υψωμάτων που υπάρχουν μέσα στον χάρτη είναι αρκετά πιο δύσκολη υπόθεση. Αντίθετα, με το 3D ενεργό, τα πιο ψηλά αντικείμενα και επίπεδα ξεπηδάνε από την οθόνη και μπορείτε -φυσιολογικά- να αντιληφθείτε το βάθος και -αυτό που θέλουμε- το ύψος.

Έτσι, με αυτό το gameplay βίντεο που ακολουθεί σας αφήνουμε. Και υπενθυμίζουμε πως χρονολογικά το Link Between Two Worlds είναι άμεσο sequel του A Link to the Past, το παιχνίδι του SNES που κυκλοφόρησε πριν από είκοσι (και βάλε) χρόνια. Ελπίζουμε πως η συνέχειά του, θα είναι όσο εξαιρετική όσο και ο προκάτοχός τους. Link, τα λέμε τον Νοέμβριο!

ΥΓ: Εγώ έπαιζα σαφώς ανώτερα από τον νουμπά του βίντεο.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.