Η Activision υπερασπίζεται τις ετήσιες κυκλοφορίες Call of Duty

Παρά τα αρνητικά σχόλια που δέχεται η εκδότρια τα τελευταία χρόνια για τις ετήσιες περιοδικές κυκλοφορίες Call of Duty, ο  -Activision Publishing CEO- Eric Hirshberg εξήγησε γιατί συμβαίνει αυτό.

O ρυθμός των κυκλοφοριών φαίνεται να έχει βρει μια καλή ισορροπία με την όρεξη του κόσμου. Υπάρχει ζήτηση και ενθουσιασμός κάθε φορά. Ο κόσμος παίζει όλο το έτος. Έχουμε τη μεγαλύτερη κοινότητα παικτών σήμερα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι να παίζουν Call of Duty από ποτέ, πράγμα που είναι αξιοσημείωτο για ένα franchise που υπάρχει τόσο καιρό όσο το Call of Duty. Αλλά δεν παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο. Η εναλλαγή τωνstudios είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της σειράς. Έχουμε διαφορετικούς δημιουργικούς ανθρώπους με δικό τους μυαλό.  Ο καθένας καταλαβαίνει τι είναι να φτιάξεις ένα σπουδαίο Call of Duty. Η Trewarch και η IW είναι δάσκαλοι, και έχτισαν αυτό το πράγμα. Έτσι, υπάρχει πολύ κοινό DNA από χρόνο σε χρόνο. Αλλά όταν ο κόσμος έρχεται και θέλει να περάσει τον άλλο υπάρχει υγιής ανταγωνισμός. Υπάρχει επιθυμία μέσα στη δημιουργική ομάδα να μην κάνουν το ίδιο και μείνουν στάσιμοι, το ίδιο υπάρχει και στην κοινότητα των παικτών. Γενικά φαίνεται σαν καλό σύστημα. Ήδη λειτουργούμε σε μια κλίμακα που είναι πρωτοφανής για τη βιομηχανία. Προφανώς θα μας άρεσε να μεγαλώσουμε κι άλλο, αλλά εξαρτάται και από πολλές μεταβλητές που είναι πέρα από τον έλεγχό μας. Εξαρτάται από μια επιτυχή μετάβαση κονσολών.

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.