Συνέντευξη με τους developers του Total War: Rome 2
Κλείσαμε σήμερα τον κύκλο συνεντεύξεων, με μία συνέντευξη που περιμέναμε από την αρχή της έκθεσης. Ο λόγος φυσικά για το Rome 2 Total War, το οποίο βρίσκεται περίπου μία βδομάδα μακριά από την κυκλοφορία του.
Σύμφωνα με τους δύο developers της Creative Assembly που βρέθηκα στο ίδιο δωμάτιο, το Rome 2 Total War έχει γίνει χρυσό (έχει ολοκληρωθεί δηλαδή η ανάπτυξή του) εδώ και μερικές βδομάδες. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως στο στούντιο έχουν επαναπαυτεί και απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Δουλεύουν μαζικά για την εξισορρόπηση του παιχνιδιού, χωρίς να αποκλείουν ένα patch την ημέρα της κυκλοφορίας ή μέσα στην βδομάδα κυκλοφορίας.
Το παιχνίδι βρίσκεται για ανάπτυξη για περισσότερο από 2 χρόνια, πριν την κυκλοφορία του του Shogun 2. Επίσης, οι άνθρωποι της Creative Assembly άφησαν να εννοηθεί πως για το παιχνίδι έχουν ήδη στο μυαλό τους DLC, αλλά και ένα ή δύο expansion packs, για τα οποία θα μάθουμε μέσα στον επόμενο χρόνο περίπου. Επιπλέον, μάθαμε πως η ομάδα που δουλεύει στο παιχνίδι είναι σαφώς μεγαλύτερη από αυτή του Shogun 2.
Όσον αφορά τον χάρτη του παιχνιδιού, αυτός εκτείνεται σε μία τεράστια περιοχή. Θα μπορείτε να εξερευνείτε τις περιοχές από την Αγγλία και την Νορβηγία μέχρι την βόρεια Ινδία και το βόριο τμήμα της Αφρικής. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους χάρτες που υπήρξαν ποτέ σε παιχνίδι, και η Creative Assembly θεωρεί πως θα κρατήσει για πολύ καιρό τους παίκτες απασχολημένους.
In other news, αποκλίνοντας για λίγο από τα του παιχνιδιού, ρώτησα ποια η γνώμη τους για το console gaming, και για το ενδεχόμενο να φέρουν το παιχνίδι τους στις κονσόλες. Μετά από αρκετά γέλια, αφού μου εξήγησαν πως έχουν απαντήσει την ίδια ερώτηση δεκάδες φορές αυτές τις ημέρες, μου τονίζουν πως αν μπορούσαν να βρουν την χρυσή τομή για τον χειρισμό στις κονσόλες, τότε σίγουρα θα μετέφεραν το παιχνίδι σε αυτές. Ωστόσο, θεωρούν πως με controller η εμπειρία μειώνεται σημαντικά, και το παιχνίδι θα έπρεπε να παραμετροποιηθεί σε μεγάλο βαθμό για να ταιριάξει στο στυλ του controller.
Η επόμενη ερώτηση αφορούσε τις next-gen κονσόλες, για τις οποίες δεν έλαβα ιδιαίτερη απάντηση, αφού δεν έχουν έρθει σε επαφή με αυτές. Επιστρέφοντας στα του παιχνιδιού, με ενημέρωσαν πως πολλές Ελληνικές πόλεις βρίσκονται στις διαθέσιμες playable, αλλά απατούν πολύ καλή τεχνική και έχουν μεγάλο επίπεδο δυσκολίας. Ωστόσο, θεωρούν πως υπάρχουν αρκετοί Έλληνες gamers που θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στην πρόκληση που προσφέρουν αυτές οι περιοχές (όπως πχ η Σπάρτη). Οι ναυμαχίες αποτελούν βασικό στοιχείο του παιχνιδιού, και μπορούν να κριθούν ζωτικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου σας.
Όσον αφορά τα ιστορικά γεγονότα, η Creative Assembly έκανε μεγάλη προεργασία σχετικά με τα ιστορικά δεδομένα, προκειμένου να δημιουργήσει τις ακριβείς καταστάσεις. Έτσι, οι περισσότερες από τις μάχες που θα αντικρίσετε είναι όσο το δυνατόν περισσότερο ιστορικά ακριβείς, και φυσικά, ο σκοπός σας είναι να αλλάξετε το αποτέλεσμα αυτών. Είστε ικανοί να αλλάξετε την ιστορία;
Κλείνοντας, οι developers τόνισαν πως εξαιτίας των διαφόρων αλλαγών στο battle system, αλλά και των single player modes οι νέοι παίκτες που θέλουν να έρθουν στο franchise θα μάθουν αρκετά εύκολα τον τρόπο παιχνιδιού. Είναι πεπεισμένοι πως το Rome 2 είναι το πιο user-friendly παιχνίδι της σειράς, και σίγουρα ιδανικό για να ξεκινήσει κάποιος τα παιχνίδια Total War.
Το Total War αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 3 Σεπτεμβρίου αποκλειστικά για Windows PCs. Σύμφωνα με την Creative Assembly, οι ελάχιστες απαιτήσεις για το παιχνίδι παραμένουν οι ίδιες, παρόλο που τα γραφικά έχουν ανανεωθεί ριζικά (προστέθηκαν περισσότερα από 500 νέα animations!). Έτσι, ένας υπολογιστής που έτρεχε το Shogun 2, θα πρέπει να σηκώνει και στο Rome 2. Φυσικά, αν έχετε καλό μηχάνημα που υποστηρίζει και DirectX 11, θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.