Kojima: «Οι next-gen εκδόσεις του Metal Gear Solid V θα δείχνουν καλύτερες του E3 trailer»

mgsv_e3_06

Με το trailer του Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ξεκίνησε η Συνέντευξη τύπου της Microsoft. Ένα trailer που έδειχνε την φωτορεαλιστική μηχανή γραφικών που έχει σχεδιάσει η Kojima Productions, που καταφέρνει να τα βγάλει πέρα ακόμη και με την open world φύση του παιχνιδιού.

Παρά, λοιπόν, το εξαιρετικό σύνολο, ο Hideo Kojima υποστηρίζει πως οι τελικές next-gen εκδόσεις του παιχνιδιού θα είναι αρκετά καλύτερες από το πρώτο δείγμα που είδαμε την Δευτέρα.

“Χρησιμοποιούμε την τωρινή γενιά σαν οδηγό. Καθώς αναπτύσσαμε [το παιχνίδι] για την τωρινή γενιά, ήρθε η επόμενη. Προσπαθούμε πιάσουμε την κορυφή της τωρινής γενιάς, και έπειτα να δουμε πόσο μπορούμε να εκμεταλλευτούμε καλύτερα την επόμενη. Όταν ξεκινήσει η ανάπτυξη [των εκδόσεων] της επόμενης γενιάς, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα καλύτερο από αυτό που είδαμε την Δευτέρα”

Τέλος, ο Kojima είπε πως στοχεύει για υψηλότερη ανάλυση και 60FPS στα Xbox One και PS4, ενώ επιβεβαίωσε την υποστήριξη πολλαπλών οθονών, χαρακτηρίζοντάς τες “μεγάλο βήμα μπροστά”.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.