Νέες πληροφορίες για το Outlast

 

Outlast red barrel games
Οταν τον δείτε.. τρέξτε. Οταν τον δείτε τόσο κοντά…προσευχηθείτε!

Πριν από μερικές μέρες σας μίλησα για το Outlast, ένα horror game φτιαγμένο απο την Red Barrels η οποία αποτελείται απο πρώην μέλη της Ubisoft, και της Naughty Dog.

Σήμερα επιστρέφω με περισσότερες λεπτομέρειες απο τον συνιδρυτή της Red Barrels, Phillippe Morin.

Μιλώντας στο Eurogamer.net ο πρώην εργαζόμενος της Ubisoft δήλωσε:

Στον πυρήνα του το παιχνίδι, είναι Stealth. Αντί όμως κάθε φορά που σας ανακαλύπτουν, να γίνεται συμπλοκή, θα πρέπει να τρέξετε για να σωθείτε.”

Το Design των επιπέδων θα είναι λίγο πολύ γραμμικό στο Outlast, αν και θα υπάρχουν μεγάλες περιοχές, που θα πρέπει να λύσετε Puzzles για να συνεχίσετε.

Θα πρέπει να εξερευνήσετε και να βρείτε το τί πρέπει να κάνετε και με πιά σειρά να το κάνετε. Την ώρα που θα κάνετε εσείς ολα αυτά, οι εχθροί σας θα κάνουν τη δική του ρουτίνα. Βασικά είναι τα εμπόδια μεταξύ εσάς και του στόχου σας.”

Όσο αφορά τα όπλα, η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού δεν έχει αποφασίσει ακόμα για το αν θα υπάρχουν στο παιχνίδι:

Σκεφτόμαστε ακόμα για την πιθανότητα να προσθέσουμε οπλα διάσπαρτα εδώ και εκεί, αλλα ακόμα και αν τελικά υπάρξουν, θα είναι ασήμαντα, και δεν θα επιρρεάζουν τον πυρήνα του παιχνιδιού. Αν οι παίκτες νιώθουν ασφαλείς, τότε ο φόβος δεν είναι τόσο μεγάλος.

Και αυτό είναι κάτι που μάλλον θέλουν να αποφύγουν αφού:

Ο βασικός μας σκοπός είναι να κάνουμε τους παίκτες να χεστούν πάνω τους.” Τουλάχιστον είναι ειλικρινής :P

Μια ακόμα σημαντική λεπτομέρεια είναι οτι κάθε φορά που θα πεθαίνετε, ο κόσμος που θα επιστρέφετε θα είναι διαφορετικός. Μετα το respawn “τα γεγονότα δεν θα συμβούν με τον ίδιο τρόπο.” Αυτό βέβαια είναι λίγο αόριστο, αλλα θα περιμένουμε για περισσότερες πληροφορίες.

Το παιχνίδι αναμένεται για PC το τρίτο τέταρτο του 2013, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε και σε κονσόλες αφού αναπτύσσεται με την Unreal Engine 3.

papp0us

Γιος της Zelda. αδελφός του Cris Redfield, έχω συμμαχήσει με τον Solid για να κατατροπώσουμε τον Bowser, πριν φάει τη Lara. Με το Android στο ένα χέρι και το χειριστήριο του Xbox στο άλλο η νίκη είναι δική μου!