£4εκ, θα ξοδέψει για την προώθηση του AC 3 η Ubisoft στο Ηνωμένο Βασίλειο.
O θυμόσοφος λαός μας λέει οτι αν δε βάλεις λεφτά, δε θα βγάλεις λεφτά. Η Ubisoft λοιπόν ακολουθεί πιστά αυτό τον δρόμο, αφού εκτός από τα χρήματα της ανάπτυξης του Assasin’s Creed 3 ξόδεψε περισσότερες από 4.000.000 λίρες για την προώθηση του παιχνιδιού στην Αγγλία.
Αυτό είναι και το μεγαλύτερο άνοιγμα στην ιστορία της εταιρία για θέμα Marketing, το ποίο χρηματοδοτεί την διαφημιστική εκστρατεία που θα διαρκέσει για περισσότερους απο 3 μήνες συνολικά, και κοιτάει στα μάτια το marketing τίτλων όπως τα Fifa και τα Call Of Duty.
Αυτή την εβδομάδα η προσπάθεια επικεντρώνεται στο Eurogamer Expo που είναι εξέλιξη, ενώ απο τον επόμενο μήνα, η Ubisoft θα ξεκινήσει μια τηλεοπτική καμπάνια που θα διαρκέσει μέχρι τον Νοέμβριο και θα στοχέυει σε άντρες ηλικίας 18 εώς 34 ετών.
Την ημέρα της κυκλοφορίας του παιχνιδιού θα αναρτηθούν διαφημίσεις και σε πινακίδες στο Μετρό του Λονδίνου.
“Τo Assasin’s Creed III είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς τριών ετών απο μια ομάδα που είναι η καλύτερη στον τομέα της.” δήλωσε ο Matt Benson, στέλεχος της Ubisoft στο MCVUK, ενώ συνέχισε:
“Έχουμε ξοδέψει £4m για προώθηση, ποσό που είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί σε εκστρατεία για κάποιο Assasin’s Creed”
Το παιχνίδι αναμένεται στις 31 Οκτωβρίου, ενώ ταυτόχρονα θα κυκλοφορήσει και το Spin Off της σειράς για το PS Vita με τίτλο Assasin’s Creed III : Liberation