Το 70% των παιχνιδιών που παρουσιάστηκαν στην TGS είναι για Tablet/smartphone!
Σήμερα το βράδυ ολοκληρώνεται και το φετινό Tokyo Game Show, με τους Ιάπωνες φίλους μας να παρουσιάζουν, ή μάλλον σε μεγάλο ποσοστό, να ξανά-παρουσιάζουν εκατοντάδες τίτλους
Μεγάλο ενδιαφέρον έχει ο διαχωρισμός των παιχνιδιών που παρουσιάστηκαν, ανάλογα την πλατφόρμα, που πραγματοποίησε το IGN και αν μη τι άλλο, είναι εντυπωσιακός, αλλα συνάμα, θα σας αφήσει έκπληκτους με τα αποτελέσματα του.
Σύμφωνα με το δημοφιλές αγγλικό Gaming Site, τα 715 παιχνίδια που παρουσιάστηκαν, χωρίζονται ανα πλατφόρμα κάπως έτσι:
- iOS/Android Phones & Tablets: 365
- Other smartphones: 142
- PlayStation 3: 57
- Nintendo 3DS: 34
- PC: 32
- PSP: 30
- PlayStation Vita: 24
- Xbox 360: 24
- Wii: 5
- Wii U: 2
Όπως βλέπετε κάτι παραπάνω από το 70% των παιχνιδιών που είδαν το φως της μέρας στο Tokyo είναι για Android ή iOS ή άλλου είδους smartphone/tablet! Μάλιστα ο δημοσιογράφος που κάλυψε το event για το IGN αναφέρει ότι η Gree, μια εταιρία ανάπτυξης mobile παιχνιδιών, είχε περίπτερο διαστάσεων, Sega, Sony ή Konami!
Για τις φορητές κονσόλες, με σχετικά φρέσκες τις κυκλοφορίες, του PSVita και 3DSXL είχαν να παρουσιάσουν 88 παιχνίδια σε σύνολο, ενώ (και εδώ έρχεται η έκπληξη) οι 4 κονσόλες μαζεμένες(xbox 360, Wii , Wii U, PS3) μαζί με το PC, έχουν συνολικά μόλις 120 παιχνίδια, ολο και όλο δηλαδή το 17% των παιχνιδιών που παρουσιάστηκαν!
Εκτός της ταξινομηση ανα κονσόλα, έχουμε και ταξινόμηση ανα είδος, μόνο που αυτή τη φορά τα αποτελέσματα είναι πιο αναμενώμενα. Για Ιάπωνες μιλάμε, τα RPG οφείλουν να είναι στην κορυφή, και αμέσως μετά ακολουθεί η συνήθως δημοφιλέστερη κατηγορία με τα Action. Πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα που μετρήθηκαν δείχνουν τα παρακάτω:
- Role-playing: 148
- Action: 118
- Others: 116
- Simulation: 96
- Online Card Game: 48
- Sports: 31
- Tactical Role-playing: 24
- Card game: 23
- Online role-playing: 21
- Shooting: 21
- Adventure: 14
- Puzzle: 11
- Racing: 11
- Action adventure: 8
Ο μικρός αριθμός παιχνιδιών, για τις οικιακές κονσόλες είναι συνδιασμός προβλημάτων: Λίγο η οικονομική κρίση και η μειωμένη κίνηση, λίγο τα αρκετά χρόνια που βρίσκονται οι κονσόλες στην αγορά, με αποτέλεσμα οι ιδέες και οι δυνατότητες να αρχίζουν να στερεύουν είναι τα πιθανότερα αίτια, και ας μας ορκίζονται στη Sony για το ανάποδο.
Την ίδια ώρα, η ανάπτυξη και η διακίνηση των παιχνιδιών σε Smartphone και Tablet είναι πλέον πολύ πιο εύκολη, και σίγουρα πολλές φορές πιο οικονομική από την ίδια διαδικασία σε μια οικιακή κονσόλα, ενώ το διαθέσιμο κοινό στην αγορά, πολλαπλασιάζεται συνεχώς.
Ήρθε η ώρα για αλλαγή φρουράς στο gaming, ή μήπως ήρθε η εποχή των Smartphones-παιχνιδομηχανών;
Μια το παραπάνω άρθρο και μια αυτό, το πάω για Νοστράδαμος!
[πηγή]