Φήμες για το επόμενο Zelda

Πηγή εξ’ Ανατέλλοντος ηλίου αποκάλυψε πρόσφατα στο WiiU Daily οτι η Nintendo εχει μεγάλα σχέδια για επόμενο Zelda Game. Ο πληροφοριοδότης που εργάζεται η συνεργάζεται με την Nintendo Japan, έχει πάρει μια γεύση από το επόμενο Zelda και είναι εντυπωσιασμένος.

Αν περιμένατε ένα πιο σκοτεινό Zelda, στα χνάρια του Twilight Princess, μάλλον θα απογοητευτείτε αφού σύμφωνα με την πηγή το παιχνίδι συνεχίζει στα χαρούμενα χνάρια του Skyward Sword.

Η Nintendo κρατά τα βασικά στοιχεία του Zelda, προσπαθώντας να ελκύσει μια μεγάλη ποικιλία παικτών, απο casual, μέχρι hardcore παίκτες. Θεωρούν οτι έχουν βρεί τη σωστή χημεία στο Skyward Sword, και θα συνεχίσουν με αυτά τα Standards και στο Zelda για το Wii U.”

Θα πρόκειται και για τη μεγαλύτερη ομάδα ανάπτυξης που εργάστηκε πάνω σε Zelda απο την Nintendo. Το παιχνίδι δεν έχει ακόμα επίσημο όνομα(εκτός του Legend Of Zelda) και αρχηγός στην επιχείρηση δεν είναι άλλος απο τον Eiji Aonuma, ο οποίος εργάζεται πάνω στο παιχνίδι με την ομάδα του απο το 2010!

Βρίσκεται σε ανάπτυξη επι 4 χρόνια, με νέα κονσόλα, νέα τεχνολογία, νέα μηχανή γραφικών κτλ. Θα γίνει το πιο ακριβοπληρωμένο παιχνίδι που έχουν δημιουργήσει(η Nintendo) μέχρι σήμερα. Είναι τεράστια επένδυση απο την εταιρία, και σε χρήμα και σε ανθρώπινο δυναμικό. Θα είναι στα επίπεδα της Rockstar με τα GTA.”

Η αρχική πρόβλεψη για την κυκλοφορία του παιχνιδιού ήταν κάπου στο 2013, αλλά σύμφωνα με την ανώνυμη πηγή, κάτι τέτοιο μοιάζει ανέφικτο.

Στόχευαν σε μια κυκλοφορία κατά το τέλος του 2013, αλλα μιλάμε για το μεγαλύτερο project που έχουν κάνει ποτέ. Δε θα ολοκληρωθεί με τίποτα στο Q3 2013. Τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ.To νέο Wii U Zelda, θα έχει σχεδόν τον ίδιο αριθμό Dungeons με τα παλιότερα παιχνίδια, με τη διαφορά , ότι αυτή τη φορά θα είναι αρκετά μεγαλύτερα σε μέγεθος, και εντελώς διαφορετικα το ένα από το άλλο. Κάποια απο τα Dungeons είναι τόσο μεγάλα, που είναι χωρισμένα σε 3 μέρη, και θα χρειαστούν κυριολεκτικά ΩΡΕΣ και να ολοκληρωθούν”

Μάλιστα το ένα Dungeon πρόκειται για ένα ολόκληρο δάσος!

To πρώτο δοκιμαστικό Dungeon που έφτιαξαν ηταν ένα ολόκληρο δάσος, που έτρεχε στο αρχικό και αρκετά buggy hardware του δοκιμαστικού Wii U. Το δάσος ήταν μεγαλύτερο απο το Hyrule Field στο Ocarina, και ολο αυτό ήταν μόλις ένα Dungeon. Με τη βοήθεια του Gamepad, απέφευγες παγίδες, ακολουθούσες στοιχεία κτλ. Είναι σκοτεινό, τεράστιο, γεμάτο τεράστια δέντρα, και άλλη χλωρίδα, που πολλές φορές έπρεπε να κόψεις για να συνεχίσεις. Το μέγεθος και η λεπτομέρεια του, δεν υπάρχει και κανένα απο τα zelda παιχνίδια που έχετε δει.”

Σενάριο mini games και side quests είναι ακόμα υπο ανάπτυξη αφού η ομάδα πίσω απο αυτά δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι ακριβώς θα κάνει. Μέσα σε όλα αυτά το παιχνίδι θα περιλαμβάνει ένα νέο ορχηστρικό Soundtrack, ενώ δεν υπάρχουν στοιχεία για το αν οι χαρακτήρες θα μιλούν(GOD NO!)
“Δυστυχώς δε μπορώ να σχολιάσω το σενάριο, γιατι δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται. Δεν ξέρω που θα τοποθετείτε στην timeline του Zelda. Ο πρωταγωνιστής είναι ένας ενήλικος Link, που μοιάζει με έναν πιο λεπτομερή Link απο το Skyward Sword. Δεν έχω δεί ούτε κάποια σκηνή με Boss Fight για την ώρα.”

Το παιχνίδι οπως είναι αναμενόμενο θα πρόκειται αυστηρά για Single Player.

“Το Online Multiplayer δεν ήταν ποτέ στα σχέδια της ομάδας ανάπτυξης. Θα συνεχίσουν με τη δοκιμασμένη συνταγή του Zelda. Το μόνο Online κομμάτι θα είναι ένα είδος συστήματος στο οποίο οι παίκτες θα μπορούν να ανταλλάζουν tips για να βοηθηθούν μέσα στα Dungeons.”

Το μεγάλο αγκάθι της σειράς στη παρούσα γενιά, τα γραφικά, φαίνεται οτι τελικά θα βρεί τη λύση του.

Χρησιμοποιούν μια νέα, τελευταίας τεχνολογίας μηχανή γραφικών, που έχει χτιστεί απο το μηδέν και συνεχίζει να χτίζεται μαζί με το παιχνίδι. Έχει και πιο προηγμένα οπτικά χαρακτηριστικά που έχει δημιουργήσει ποτέ η Nintendo και περιλαμβάνει αρκετές τεχνόλογίες απο εξωτερικούς συνεργάτες, όπως η Havoc για τα Physics, και μια μηχανή της Umbra για το rendering”. Ενώ προσθέτει: “Το Wii U Zelda που είδατε στην Ε3 2011 ;ηταν απλά ένα tech demo. Τίποτα παραπάνω. Μάλιστα αυτό το demo δημιουργήθηκε από άλλη ομάδα με παλιότερη μηχανή γραφικών.”

Το παιχνίδι βέβαια οπως ηταν αναμενόμενο θα χρησιμοποιεί στο έπακρο και το όπλό της νέας κονσόλας. Το χειριστήριο της.

“Τουλάχιστον ένα απο τα χαρακτηριστικά του Hardware στο Gamepad προστέθηκε απλά και μόνο επειδή η ομάδα πίσω απο το Zelda θεωρεί ότι μπορεί να κάνει κάτι εξαιρετικό με αυτό.

Κάθε Dungeon θα προσθέτει μια νέα διαφορετική χρήση στο Tablet Controller.” To νέο παιχνίδι έχει δημιουργηθεί εξ’αρχης για να συνεργάζεται με τον νέο χειριστήριο. “ Οι σχεδιαστές του Zelda άρχισαν να σχεδιάζουν αμέσως ιδέες με του που η Nintendo αποφάσισε να συμπεριλάβει οθόνη στο χειριστήριο. Τα πάντα εντός του παιχνιδιού θα είναι σχεδιασμένα γύρω απο το WiiU controller και τις μοναδικές του ικανότητες.”

Η πηγή δεν παύει να είναι ανώνυμη, οπότε αξιολογήστε αυτές τις πληροφορίες όπως νομίζετε. Αν ισχύουν πάντως μιλάμε για το μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο Zelda όλων των εποχών, που τουλάχιστον για εμένα, προσθέτει τα μισά λεφτά για ένα WiiU όταν αυτό με το καλό κυκλοφορήσει.

Άγγελος "papp0us" Παπαναγιώτου

Γιος της Zelda. αδελφός του Cris Redfield, έχω συμμαχήσει με τον Solid για να κατατροπώσουμε τον Bowser, πριν φάει τη Lara. Με το Android στο ένα χέρι και το χειριστήριο του Xbox στο άλλο η νίκη είναι δική μου!