“Το Alan Wake δεν θα μπορούσε να είναι open world”

Δηλώσεις στελέχους της Remedy.

Στέλεχος της Remedy στο περιοδικό EDGE δήλωσε ότι ο κόσμος του Alan Wake θα ήταν ακατάλληλος για open world. Μεταξύ άλλων, Ο Saku Lehtinen, art director της φιλανδικής ομάδας, είπε:

“Ξεκινήσαμε μια προσπάθεια γράφοντας μια ιστορία όπου γεωγραφικά και χρονολογικά θα είχε κοινούς άξονες. Ακόμα και όταν γνωρίζαμε ότι φτιάχνουμε ένα γραμμικό τίτλο, θέλαμε να συνεχίζουμε σε αυτό το μονοπάτι. Έχω τη τύχη να έχω το χάρισμα, ώστε να νιώθω άμεσα τα συναισθήματα μιας τοποθεσίας και το πώς ο κόσμος ζει σε αυτήν και να το μεταφέρω κατευθείαν στην εκάστοτε δουλειά μου. Από την λεπτομερέστατη δουλειά, που χρειάζεται για να φτιάξεις ένα κόσμο από το μηδέν και να προσπαθείς να το κάνεις έτσι, ώστε να δείχνει open world, εν τούτοις επιλέξαμε το διαφορετικό τρόπο. Σκεφτήκαμε ότι έχουμε έναν κόσμο τόσο αληθινό και ζωντανό, μολονότι άδειο. Έτσι, ας ξεκινήσουμε βρίσκοντας σημεία που να εμπνέουν την ομάδα -σημεία εκκίνησης- και να οδεύσουμε προς αυτή τη κατεύθυνση. Αν υπάρχουν θετικά πράγματα που είναι κατάλληλα για τη δουλειά μας, προχωρώντας θα τα αφήνουμε άθικτα. Και το “πετσοκόψαμε” μέχρι στο σημείο όπου νιώθαμε ότι ήταν σωστό για τα μέτρα και τα σταθμά του Alan Wake”. Το Alan Wake κυκλοφορεί σε Xbox 360 και PC με τη δεύτερη έκδοση να διατίθεται μισοτιμής μέχρι την Πέμπτη.