Brink (mini review)

Τοποθετημένο στο κοντινό μέλλον, το Brink λαμβάνει χώρα σε ένα απομονωμένο νησί ονόματι “The Ark”. Για πάνω από 20 χρόνια οι επιζώντες χωρισμένοι σε 2 παρατάξεις παλεύουν για την επιβίωσή τους. Οι μεν “The Security” παλεύουν για την ασφάλεια και την τάξη ενώ οι “The Rebels” για την ελευθερία και μια πιθανή έξοδο από το αδιέξοδο του πλωτού υπερπληθυσμένου κόσμου. Η Splash Damage, δημιουργών των Wolfenstein: Enemy Territory και Enemy Territory: Quake Wars πάει να κάνει τη διαφορά στα fps games με διάφορες καινοτομίες στο gameplay του παιχνιδιού; Τα καταφέρνει όμως;

The Waterworld

Η ιστορία θυμίζει αυτή της ταινίας του 1995 “Υδάτινος Κόσμος”. Ασφάλεια και επαναστάτες παλεύουν για την επιβίωση. Αν και με το που ξεκινάει το παιχνίδι ο παίχτης πρέπει να διαλέξει πλευρά, η επιλογή εξαλείφεται άμεσα αφού και τα 2 campaign είναι επιλέξιμα. Οι αποστολές είναι αρκετές πλην όμως επαναλαμβανόμενες και όλες κινούνται στο πλαίσιο του multiplayer με σχετικό κανόνα τα bots να μην είναι αντάξια των απαιτήσεων. Τo character creation είναι περιορισμένο στο σωματότυπο, το πρόσωπο και τα tattoo του χαρακτήρα ενώ μπάλα παίζουν τα 50 skills -με 20 μόνο επιλέξιμα κάθε φορά- που ξεκλειδώνονται με την πρόοδο των levels του παίχτη. Τα 4 classes (Soldier, Medic, Engineer, Operative) δίνουν μια νότα διαφορετικότητας αλλά εν τέλει ο τρόπος παιχνιδιού τους είναι σχεδόν ίδιος όταν δεν κάνουν κάποιο συγκεκριμένο class specific action.

Get SMART (Smooth Movement Across Random Terrain)

To βασικό καινοτόμο στοιχείο του τίτλου είναι σαφώς η κίνηση του χαρακτήρα. Κάτι ανάμεσα στην κίνηση της Faith στο Mirror’s Edge και του Alex Mercer του Prototype. Η ιδέα είναι πως μπορείς να τρέχεις και να υπερπηδάς εμπόδια μέσα σε έναν καταιγισμό από σφαίρες. Το σύστημα λειτουργεί αρκετά καλά χωρίς κολλήματα και τυφλά σημεία. Το σωματότυπο του χαρακτήρα θεωρητικά παίζει ρόλο στην κίνησή αν και αυτό δεν κάνει τρομερή διαφορά μέσα στη μάχη.

Technical Brink

Tα γραφικά είναι καλά έως πολύ καλά. Σε αυτό συμβάλουν και οι αλλαγές που επιδέχεται το ντύσιμο του χαρακτήρα με την πρόοδο στο παιχνίδι. Επίσης ο σχεδιασμός των επιπέδων φτάνει σε ικανοποιητικά επίπεδα αν και τα μόλις 8 levels φαντάζουν λίγα. Ήχος και χειρισμός ακολουθούν τα ίδια βήματα με καλό επίπεδο αλλά λιγοστές καινοτομίες.

High Expectations/Low Results

Όταν είχε κυκλοφορήσει το trailer όλοι μιλούσαμε για ένα νέο είδος παιχνιδιού. Πίσω από το hype όμως το Brink δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Σίγουρα έχει κόσμο αλλά δεν είναι για τους πολλούς καθώς μόνο του το SMART δε μπορεί δυστυχώς να σηκώσει στις πλάτες του τον τίτλο.

 

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.