Νεες -πολλές- πληροφορίες για το Zelda: Skyward Sword

H Zelda δεν είναι πριγκίππισα, το παιχνίδι εξιστορεί την γέννηση του Master Sword και την εμφάνιση του Ganondorf. O παραγωγός του Zelda Skyward Sword, Eiji Aonuma, αποκάλυψε αυτά και πολλές πληροφορίες ακόμα για το επερχόμενο παιχνίδι σε συνέντευξή του στο Famitsu.

Για Τη Zelda είπε:

«Δεν είναι πριγκίπισσα αυτή τη φορά, κάτι που θα πρέπει να πούμε από την αρχή για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για τον τίτλο. Είναι μια παιδική φίλη, η οποία εξαφανίζεται στην αρχή του παιχνιδιού, και ο Link αναλαμβάνει να ψάξει και να τη βρεί.

Για την ιστορία του παιχνιδιού

Η πλοκή του παιχνιδιού, θα μπορούσατε να πείτε πως είναι ένα σχολικό δράμα(αδόκιμος όρος αλλά δε μπορούσα να με μεταφράσω αλλιώς). Η σκηνές που είδατε τον Link να πεταει στην Ε3, είναι ο Link που συναγωνίζετε τους συμμαθητές του. Ένας από αυτούς είναι κάπως κακός, και θα εμφανιστεί αρκετές φορές στο παιχνίδι αφού έχει συναισθήματα κρυφά για τη Zelda(Ganon;; Ο_ο)»

«Το παιχνίδι ξεκινάει στο Skyloft, την πόλη που αιωρείται. Θα χρειαστεί να επιστρέψετε σε αυτή την πόλη αρκετές φορές. Πολλά πράγματα είναι συνεχώς σε εξέλιξη στην πόλη, και από αυτή την οπτική γωνία το παιχνίδια θυμίζει αρκετά το Majora’s Mask. Όπως και στο majora υπάρχουν πολλά γεγονότα που εμπλέκουν τους κατοίκους της πόλης με την κεντρική ιστορία. Ο Link η Zelda και αρκετοί ακόμα φίλοι τους είναι ολοι συμμαθητές, ενώ στην ιστορία μπλέκουν καθηγητές, και ο διευθυντής. Όπως βλέπετε είναι διαφορετικό το σκηνικό από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.»

«Στα προηγούμενα Zelda, το συνηθισμένο μονοπάτι ήταν ο Link να βρίσκει τα πιο χρήσιμα αντικείμενα στο τέλος του παιχνιδιού. Έπρεπε να έχεις μόλις τα βασικά αντικείμενα αλλιώς δε θα ήταν Zelda, αρα τα cool αντικείμενα ήταν κρυμμένα προς το τέλος του παιχνιδιού. O Miyamoto θεώρησε ότι πρέπει να αλλάξει αυτό, και έτσι πολλά από τα φαντεζί αντικείμενα θα είναι διαθέσιμα πολύ γρήγορα στο παιχνίδι.»

Για τα πουλιά που είδαμε.

«Είναι έθιμο στη Skyloft, κάθε κάτοικος να έχει από ένα πουλί(με φτερά εννοώ). Ο Link έχει ένα κόκκινο το οποίο μάλιστα είναι σπάνιας ράτσας, κάτι που κάνει τους άλλους να πειράζουν συνέχεια τον Link. Στη συνέχεια όμως αυτό το κόκκινο πουλί είναι ο μόνος τρόπος να αποκτήσει πρόσβαση στην MainLand ο Link και εδώ βάζει το χέρι της η μοίρα, όπως στα περισσότερα παιχνίδια της σειράς.»

Για τον Ganondorf

«Το παιχνίδι εξιστορεί τη  γέννηση του Master Sword, και αποκαλύπτει τους λόγους της εμφάνισης του Ganondorf. Αν το παίξετε νομίζω ότι θα καταλάβετε αρκετά πράγματα. Συνδέεται αρκετά με το Ocarina, έτσι όσοι παίξετε το Ocarina of time 3D και συνεχίσετε με το Skyward Sword θα συνδυάσετε αρκετά πράγματα».

Για το στάδιο ανάπτυξης

«Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει τελειώσει, και τώρα ασχολούμαστε με τις μικρές λεπτομέρειες. Θα είχαμε σχεδόν ολοκληρωτικά τελειώσει γύρω στην Ε3, αλλά ούτε εγώ ούτε ο Miyamoto είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την κάθε εκδοχή. Η μη-αγγλικές μεταφράσεις συνεχίζονται κανονικά και προσπαθούμε να κυκλοφορήσει το παιχνίδι ταυτόχρονα σε όλον τον κόσμο. Πρέπει να κυκλοφορήσουμε το Zelda ταυτόχρονα παντού αλλιώς θα μαθευτεί η ιστορία χάνοντας τη μαγεία της, αν και υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα να απολαύσεις στο παιχνίδι ακόμα και αν ξέρεις ένα κομμάτι της ιστορίας από πρίν.»

http://www.youtube.com/watch?v=8Zm1tLH1Oks

Και από όλα αυτά έχω μια βασική ερώτηση.. ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΕΤΟΙΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ??

papp0us

Γιος της Zelda. αδελφός του Cris Redfield, έχω συμμαχήσει με τον Solid για να κατατροπώσουμε τον Bowser, πριν φάει τη Lara. Με το Android στο ένα χέρι και το χειριστήριο του Xbox στο άλλο η νίκη είναι δική μου!