Monster Hunter Tri

Το Monster Hunter Tri δεν είναι παιχνίδι για οκτάχρωνα noobάκια, ούτε για τον καθένα μας. Όπως δεν είναι και για αυτούς που ξημεροβραδιάζονται στο Lineage και στο Pro. Ειναι ένα παιχνίδι για σκληροπυρηνους παίκτες. Παίκτες με υπομονή ωστε να μάθουν τις σωστές κινήσεις, τακτικές και τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Παίκτες που θα προτιμήσουν την επιλογή Retry αντί του Quit, ακόμη και μετά απο 10 συνεχόμενους θανάτους. Έχει όμως το Wii την ικανότητα, αλλά και το κοινό να υποστηρίξει έναν τίτλο με τόσο βάθος; Η απάντηση είναι μία, και είναι πέρα για πέρα θετική.

Στο παιχνίδι, η Capcom έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα ολόκληρο οικοσύστημα, για το οποίο δηλώνει υπερήφανη. Τα πάντα είναι φυσικά εκεί. Το μεγάλο ζώο τρέφεται με το μικρό, το φυτοφάγο τρέφεται με τα χόρτα κοκ. Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι ο τρόπος που το κάνουν. Η τεχνητή νοημοσύνη τους είναι τόσο εξελιγμένη, που μπορεί να σε κάνει να νομίσεις πως θα ξεπηδήσουν απο την οθόνη σου. Το κάθε ζώο έχει την δική του νοημοσύνη. Η οποία θα αλλάζει συνεχώς, ανάλογα την περίσταση. Αν του επιτεθείς ή εισβάλεις στην περιοχή του θα εξαγριωθεί, αν το σώσεις απο ένα άλλο θηρίο θα μείνει ήσυχο κ.α.

 

Το Monster Hunter Tri δεν μπορεί με τίποτα να χαρακτηριστεί παιχνίδι χωρίς βάθος. Αν και η ιστορία του Single Player θα μπορούσε να ήταν πιο εξελιγμένη, οι μηχανισμοί του παιχνιδιού είναι αρκετά περίπλοκοι. Θα χρειαστείτε ώρες παιχνιδιού για να το συνιθίσετε. Με τίποτα μην περιμένετε έναν τίτλο που σε 10 λεπτά απασχόλησης θα έχετε εξοικειωθεί. Απαιτεί υπομονή και επιμονή, που συνεπάγεται και σε ελεύθερο χρόνο, οπότε προτείνω να ασχοληθείτε με το παιχνίδι όχι κατα διαστήματα, αλλά με συνεχόμενες ώρες (δικαιούστε ένα διάλειμμα για φαγητό και ένα για το WC).

Το Single-Player το έχουμε αναλύσει στο Review του Trial οπότε αντί αυτού θα αφιερωθώ κυρίως στο Online μέρος του, για το οποίο έχει γίνει και όλος ο ντόρος. Το Online του τίτλου είναι απλά καταπληκτικό. Κατ’ αρχάς, τα Frend Codes έχουν απαλειφθεί, και στην θέση τους έχουν μπει UserNames, σε συνδιασμό με έναν εξαψήφιο κωδικό Capcom ID σε περίπτωση που υπάρχει ένα Username απο πολλούς παίκτες. Επιπλέον, το παιχνίδι έχει τους δικούς του Servers, μακριά απο τις ελάχιστες δυνατότητες του Nintendo WFC. Το Online Multiplayer είναι μάλιστα δωρεάν στα μέρη μας, αντίθετα με τους ιάπωνες που πρέπει να πληρώνουν περί τα 12€ κάθε μήνα. Επιπλέον, ένα ακόμη προνόμιο είναι η υποστήριξη του WiiSpeak(10€ κάνει, μην τσιγκουνεύεστε) για επικοινωνία μεταξύ των παικτών, αλλά και η χρήση απλού πληκτρολογίου υπολογιστή. Σε περίπτωση που δεν έχετε τίποτα απο τα δύο, υπάρχει και ένα virtual keyboard που όμως δεν είναι καθόλου βολικό, και δεν συνιστάται σε καμία περίπτωση. Κάπου εδώ να σημειώσουμε πως κάθε τρίτη 9 με 12 το βράδυ, οι Servers θα παραμένουν κλειστεί για συντήρηση, τουλάχιστον για τον πρώτο καιρό. Το Multiplayer βασίζεται σε Co-Op Quests μέχρι 4 παικτών. Αφού επιλεξετε σε ποιον Server θα συνδεθείτε, πρέπει να κάνετε Join σε μία City ή να δημιουργήσετε εσείς μία. Απο εκεί, αν καταφέρετε να συνεννοηθείτε σωστά, θα μπείτε όλοι σε ένα Quest(μην με ρωτάτε πως, μία φορά το έκανα και αυτό στην τύχη). Ένα ακόμη θετικό είναι ότι το Online θα εμπλουτίζεται συνεχώς απο νέα Quests, κάνοντας την ζωή του τίτλου πολύ μεγαλύτερη. Αν δεν πειστήκατε ακόμη απο τα παραπάνω, διαβάστε την συνέχεια!
Το παιχνίδι περιλαμβάνει και Co-op split screen.

Πέρα απο την συμβατότητα με το Wii Speak, το Monster Hunter Tri κάνει χρήση και άλλων περιφερειακών. Πέρα του συνδυασμού WiiMote Nunchuk, μπορείτε να παίξετε με το Classic Controller ή το Classic Controller Pro, για την απόλυτη Hunting εμπειρία.

“Το Wii έχει γραφικά σαν το PS2”. Αν και μετά το παιχνίδι αυτό υπάρχει έστω και ένας που να υποστηρίζει το αντίθετο, πραγματικά θα πηδηχτώ απο το παράθυρο. Η Capcom σε συνεργασία με την Nintendo έχουν δημιουργήσει μία εκπληκτική μηχανή γραφικών. Δεν μπορώ να πω ότι συναγωνίζεται στα ίσα το Uncharted ή το Alan Wake, αλλά είναι η καλύτερη προσπάθεια που έχουμε δει στην κονσόλα μέχρι σήμερα. Έχει δοθεί λεπτομέρεια στο κάθε διαφορετικό τέρας, στα περιβάλλοντα, αλλά και στους χαρακτήρες. Τα textures είναι τέλειας ποιότητας. Βρήκαμε πολλές φορές τους εαυτού μας να χαζεύουμε τα μαγευτικά τοπία, τους καταράκτες ή τα κύμματα, θαυμάζοντας το μεγαλείο του παιχνιδιού. Τρέχοντας σε Widescreen και σε Progressive Scan,το καλώδιο Component φαίνεται η μόνη λύση για να γευτείτε το παιχνίδι στο μέγιστο.
Ένα όμως Bug (?) είναι το ότι ο χαρακτήρας μας περνάει μέσα απο σώματα νεκρών τεράτων, αλλά σύμφωνα με την Capcom ήταν αναγκαίο κακό, αφού μπορείτε να συλλέγετε μέρη των πτωμάτων.
Τα Cut-scenes είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Κανείς κάτοχος Wii δεν θα περίμενε ποτέ να δεί κάτι παρόμοιο στην κονσόλα του.

Το παιχνίδι έχει πολύ μεγάλη διάρκεια. Το Offline μόνο μέρος του διαρκεί πάνω απο 40 ώρες. Οι πρώτες μπορεί να φαίνονται βαρετές, μιας και οι κάτοικοι θα σας ζητούν να κάνετε αγγαρείες, αλλά στο τέλος με την επική μάχη με το Lagiacrus (το Monster που φιγουράρει στο BOX Art) ένα κύμα ευχαρίστησης θα σας κατακλύσει.

Τελειώνοντας, έχουμε να πούμε πως το παιχνίδι αυτό είναι απλά MUST, χωρίς υπερβολές. Με το τέλειο Online και το αξιοσημείωτο Offline, και σε συνδιασμό με τα γραφικά που βάζουν γυαλιά στους Wii Developers, αξίζει σίγουρα την βαθμολογία που ακολουθεί

Γραφικά: 10

Gameplay: 8.5

Online: 9

Σύνολο: 8.5

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.